Мережа SPAR відкрила два маркети: на Львівщині та Волині

Мережа SPAR відкрила два маркети: на Львівщині та Волині

09.08.2024 11:14
  817
rau

Міжнародна мережа SPAR активно розвивається в Україні. Нещодавно два нові супермаркети з’явилися у Боратині та Кам’янці-Бузькій.

В середині липня відкрився новий сучасний маркет на Львівщині, в місті Кам’янка-Бузька на вул. Незалежності, 73. Площа залу складає 210 кв. м. Для зручності працює п’ять кас, а в магазині можна знайти все, що потрібно.

Свіже м’ясо, кулінарія, випічка з власної пекарні та запашна кава. Для швидкого перекусу тут знайдуться хот-доги, паніні, а також чимало товарів власного імпорту та власної торговельної марки.

Також, на початку серпня новий торговий заклад відкрився у на Волині, в селі Боратин на вул. Центральній, 15. Площа залу складає 137 кв. м. Працюють дві каси. Покупці можуть знайти усе, що необхідно за вигідними цінами. Адже тут представлені товари власної торговельної марки та власного імпорту.

Також у супермаркеті є свіже м’ясо, кулінарія, піца, випічка з власної пекарні та запашна кава, хот-доги, паніні для швидкого перекусу.

Довідка. SPAR – одна з найбільших у світі мереж супермаркетів та гіпермаркетів, що складається з понад 13 000 магазинів, які діють у 50 країнах світу. В Україні мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує чотири торгових формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв. м), INTERSPAR (гіпермаркети понад 3000 кв. м). Ключові цінності SPAR для покупців – це широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  76
Усі новини ринку