Мережа SPAR у жовтні зросла ще на чотири торговельних заклади (фотоогляд)

Мережа SPAR у жовтні зросла ще на чотири торговельних заклади (фотоогляд)

01.11.2021 07:30
  898
Дарія Осіїк

Наприкінці вересня та на початку жовтня відбулось відкриття чотирьох нових магазинів SPAR у форматі магазин біля дому на умовах франчайзингу.   

Читати російською мовою

Як повідомима RAU прес-служба компанії, торговельні заклади розпочали роботу у Київі, селі Сокільники (Львівська обл.), Харкові та у смт Перегінське (Івано-Франківська обл.).

У Київі магазин знаходиться за адресою вул. Раїси Окипної, 8, має площу 76 кв. м та дві каси.

У селі Сокільники новенький SPAR працює за адресою вул. Трускавецька, 125. Його площа становить 83 кв. м, а для покупців встановлено дві каси.

У Харкові, за адресою вул. Ахсарова, 11, розташувався торгівельний заклад площею 220 кв. м з трьома касами.

У смт Перегінське магазин мережі можна знайти за адресою вул. Сагайдачного, 132. Його площа – 86 м. кв, працює дві каси.

Незмінно, у магазинах присутній відділ Food to Go, де представлений широкий асортимент страв та напоїв для швидкого перекусу: фірмові хот-доги, італійські паніні та великий вибір запашної випічки. А також ароматна свіжозмелена кава, яку можна випити на місці чи взяти з собою.

Довідка. Історія SPAR розпочалася у 1932 році в Нідерландах. Зараз SPAR – одна з найбільших у світі мереж маркетів, супермаркетів і гіпермаркетів. SPAR – це понад 13 000 магазинів, 87 років досвіду в 50 країнах на 4-х континентах, в яких понад 200 000 співробітників забезпечують передовий сервіс щодня для 13,5 мільйонів покупців.

Із січня 2017-го SPAR розвивається і в Україні як один з бізнес напрямків діяльності Інвестиційної Групи VolWest Group, що має багаторічний досвід успішної реалізації різноманітних проектів, зокрема і у галузі рітейлу в Україні. В Україні мережа розвивається за системою франчайзингу та пропонує чотири торгових формати: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв. м), SPAR (супермаркети 200-800 кв. м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв. м), INTERSPAR (гіпермаркети більше 3000 кв. м). Ключові цінності SPAR для покупців – широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.

Читайте також –

На старт, увага, Сільпо! У Києві відкрили «екстремальний» супермаркет відомого рітейлера


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку