Примара дефіциту: Сільпо забезпечила у червні українців сіллю, содою, цукром та оцтом попри рекордне зростання попиту

Примара дефіциту: Сільпо забезпечила у червні українців сіллю, содою, цукром та оцтом попри рекордне зростання попиту

05.07.2022 01:30
  938
Костянтин Симоненко

Мережа супермаркетів Сільпо зафіксувала у перший місяць літа суттєве зростання попиту на сіль, соду, оцет та цукор. Так, продажі солі зросли у 4 рази, соди – у 3,5 рази, оцту – в 3 рази, а цукру – в 2 рази.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, ажіотаж на ці категорії товарів спричинений ланцюговою реакцією після новини про призупинення роботи підприємства Артемсіль у Донецькій області. І хоча майже одночасно з призупинкою підприємства Сільпо завезло в Україну достатні обсяги солі з Польщі, Румунії, Туреччини та Болгарії, попит на цей товар зріс у декілька разів. Можливий дефіцит солі запустив загальне різке зростання попиту й на інші соціальні товари.

Наприклад, у декілька разів зросли продажі соди, яку Сільпо доставляє переважно з Туреччини. В останні тижні обсяги відвантаження соди також зросли, тож ситуація стабілізувалася і контрольована.

Щодо оцту, то певні перебої з постачанням цього продукту спостерігалися на початку червня. В Україні працює два великих виробники оцту, які залежні від поставок оцтової кислоти з-за кордону. В останній час їм вдалося налагодити постачання, тож на полицях вже достатньо і цього продукту також.

Ще один товар, продаж якого був рекордним у червні — це цукор. Цього року споживачі заздалегідь запасалися цим продуктом напередодні сезону консервації. З підвищеним попитом мережа супермаркетів впоралася, також збільшивши поставки від українських цукрових виробників.

В Сільпо готові до збільшення попиту на будь-які категорії товарів, у тому числі, й соціальні. Мережа швидко адаптувалася до настроїв покупців і зазначає, що об’єктивного підґрунтя для дефіциту цих товарів немає.

Читайте також –

Сільпо запустив новий сервіс швидкої доставки продуктів і страв Loko


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  442
Усі новини ринку