
Мультипечі, пилососи і покупки через мобільний застосунок: що купували до Великодня у Фокстрот


Мережа супермаркетів Сільпо зафіксувала у перший місяць літа суттєве зростання попиту на сіль, соду, оцет та цукор. Так, продажі солі зросли у 4 рази, соди – у 3,5 рази, оцту – в 3 рази, а цукру – в 2 рази.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU у прес-службі компанії, ажіотаж на ці категорії товарів спричинений ланцюговою реакцією після новини про призупинення роботи підприємства Артемсіль у Донецькій області. І хоча майже одночасно з призупинкою підприємства Сільпо завезло в Україну достатні обсяги солі з Польщі, Румунії, Туреччини та Болгарії, попит на цей товар зріс у декілька разів. Можливий дефіцит солі запустив загальне різке зростання попиту й на інші соціальні товари.
Наприклад, у декілька разів зросли продажі соди, яку Сільпо доставляє переважно з Туреччини. В останні тижні обсяги відвантаження соди також зросли, тож ситуація стабілізувалася і контрольована.
Щодо оцту, то певні перебої з постачанням цього продукту спостерігалися на початку червня. В Україні працює два великих виробники оцту, які залежні від поставок оцтової кислоти з-за кордону. В останній час їм вдалося налагодити постачання, тож на полицях вже достатньо і цього продукту також.
Ще один товар, продаж якого був рекордним у червні — це цукор. Цього року споживачі заздалегідь запасалися цим продуктом напередодні сезону консервації. З підвищеним попитом мережа супермаркетів впоралася, також збільшивши поставки від українських цукрових виробників.
В Сільпо готові до збільшення попиту на будь-які категорії товарів, у тому числі, й соціальні. Мережа швидко адаптувалася до настроїв покупців і зазначає, що об’єктивного підґрунтя для дефіциту цих товарів немає.
Читайте також –
Сільпо запустив новий сервіс швидкої доставки продуктів і страв Loko