Мережа Рукавичка відкриє у Львові п’ять нових супермаркетів за один тиждень
Торгова мережа Рукавичка планує відкрити п’ять нових супермаркетів у Львові. Відтак кількість великих магазинів мережі збільшиться до 172-х.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, збільшення кількості магазинів – логічне рішенням після впровадження переформатування мережі. Перші два супермаркети відкриють 25 і 30 вересня на вул. Стрийській, 108, і вул. Б. Хмельницького, 99. А ще три торгові точки планують відкрити 2 жовтня на вул. Мельника, 8 Б, на вул. Замарстинівській, 43 і на вул. Тершаківців, 1.
Нові супермаркети площею від до 100 до 348 кв. м відкривають в оновленому форматі та дизайні концепції зручного супермаркету. Тому незалежно від площі торгового приміщення, супермаркети будуть обладнані так, щоб покупцям було зручно робити закупи, а також вони змогли поласувати свіжою випічкою та фірмовою піцою.
Нагадаємо, наразі у Львові працюють 40 супермаркетів Рукавичка, разом з новими об’єктами їхня кількість зросте до 45-ти.
З нагоди відкриття у нових магазинах діятиме акція для покупців з розіграшом 5-ти сертифікатів на 10 000 гривень на відпочинок.
Рукавичка – найбільша західноукраїнська мережа продовольчих супермаркетів, до складу якої донедавна входили 167 магазинів. Разом з новими супермаркетами, відкриття яких анонсували, Рукавичка налічуватиме 172 об’єкти. А до кінця року планує досягти позначки 180.
Мережа належить компанії “Львівхолод”, яка також володіє власним розподільчим центром, м’ясопереробним цехом та акредитованою харчовою лабораторією.
Окрім якісної продукції українського виробника та власного імпорту, мережа розвиває ще й свої ТМ “Традиція”, “Кухарочка”, “То є просто”, “Глянц” та «Гальба». Нещодавно мережа запустила ще одну власну торгову марку “Сірко”. Цього разу увагу зосередили на високоякісних товарах з сегменту продукції для дітей, які спеціально для Рукавички вироблятимуть найкращі українські виробники.
Також Рукавичка активно розвиває власне виробництво, доставку продуктів та продукцію To GO.
Читайте також –
Новини FMCG за серпень: продукти від Епіцентр і нові формати від Novus та МХП