Як регіональна мережа Mashket у 2024 році відкрила більше магазинів за АТБ

Як регіональна мережа Mashket у 2024 році відкрила більше магазинів за АТБ

Сьогодні
  476
rau

Регіональний гравець продуктового ритейлу – мережа магазинів біля дому Mashket – у 2024 році була лідером за темпами зростання, обігнавши АТБ і Fozzy. А на 2025 рік у планах – понад 100 нових точок. Як будуть досягати таких результатів.

Мережа магазинів біля дому Mashket на грудень 2024 року налічувала майже 70 магазинів у шести областях та 16 містах України. За рік відкрили 67 нових точок, половина з яких – франчайзингові, а ще 10 – переформатували з мережі Домашній маркет. Серед продуктових мереж ритейлер випередив АТБ, Thrash!Траш! і Фора. До прикладу, найбільший продуктовий ритейлер країни АТБ до великої війни відкривав близько 100 магазинів на рік, у 2024-му – 47. Про це йдеться в матеріалі Forbes, а RAU публікує основні тези.

Про розвиток Mashket у 2024 році

Mashket – одна з чотирьох продуктових мереж компанії «Альянс Рітейл Груп». У її портфелі – понад 170 торгових точок на початок січня 2025-го: 71 магазин біля дому Домашній маркет, 11 супермаркетів Osnova площею від 500 кв. м, 24 магазини «Pro – просто продукти», за даними онлайн-застосунків цих мереж. Раніше компанії належали мережа фаст-фуду Fripp Time і мережа точок розливних напоїв Chill Time. Зараз вони не мають стосунку до «Альянс Рітейл Груп», каже директорка з маркетингу Наталія Варшавська. Виторг «Альянс Рітейл Груп» за дев’ять місяців 2024-го зріс майже вдвічі рік до року – з 480 млн грн до 897 млн грн, за даними YouControl. Ідея нового бренду прийшла засновнику Павлу Варшавському під час роботи з компанією Franch, коли «Альянс Рітейл Груп» працював над запуском франшизи для мережі Домашній маркет.

«Зрозуміли, що бренд несучасний – кольори, шрифт, довга назва. Вирішили переформатувати все, зокрема дизайн і концепт. Назву обʼєднали з частинок слів Домашній маркет – так з’явився Mashket. Запуск відбувся в 2023 році, тоді відкрили девʼять магазинів. Мережа працює в середній ціновій категорії. Площа магазинів – від 50 до 350 кв. м із додатковими зонами для приготування хот-догів, піци, кави. Відкриття одного маркета коштує від $20 000», – каже Варшавський.

Мережу розширюють у трьох напрямах – переформатування наявних магазинів, зокрема Домашній маркет, відкриття власних нових торгових точок та розвиток за франшизою. Проте у 2024 році були не тільки відкриття, понад 20 магазинів, з них близько 10 нових Mashket було закрито. Причини різні: локація не спрацювала, потрібно звільнити приміщення, чи є вигідніше місце для переїзду. Орієнтир у роботі – 2-3 місяці. «За цей час магазин має показати операційний прибуток, якщо не виходить – закриваємо», – каже Варшавський. І за даними онлайн-застосунку, на початок січня працювало вже 62 маркети Mashket.

Про плани розвитку Mashket у 2025-му

Mashket у 2025 році планує відкрити близько 100 нових маркетів, каже засновник. «Масштабування мережі бачимо за рахунок франшиз і пошуку партнерів у регіонах», – додає Варшавська.

«Серед продуктових магазинів в Україні за франшизою розвиваються мережі box експрес маркет, Родинна ковбаска, Еко Лавка, Власна ферма, Наш Край, SPAR», – каже Мирослава Козарчук, засновниця компанії Franchise Group.

Також донорами для розвитку Mashket стануть також інші магазини «Альянс Рітейл Груп». У 2025-му компанія планує переформатувати 50 торгових точок. «Проєкт Домашній маркет поступово закриваємо», – каже Варшавський.

Джерело: Forbes


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку