
MBM My Home відкриває магазин у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Бренд базового одягу Solmar, який об’єднує дев’ять магазинів та інтернет-магазин, приєднався до профільного об’єднання провідних компаній вітчизняного ринку роздрібної торгівлі.
Solmar – це не тільки про якісний трикотаж та широку палітру, а й про велику команду, яка за цим стоїть. “Всі ми об’єднані однією ціллю – показати кожній українській жінці, що можна носити якісний та стильний одяг за доступною ціною. Чому варто обрати нас з-поміж інших? Тому що тільки в Solmar представлений величезний асортимент базових елементів гардеробу, кожен з яких доступний більш, ніж у 10 кольорах. А деякі моделі представлені в понад 30 відтінках”, – говорять в мережі.
На думку компанії, база – це не тільки про лаконічний універсальний фасон, база – це і про колір. А для кожної жінки базовий колір – свій. Хтось полюбляє і бачить себе тільки в яскравих кольорах – фуксія, малиновий, електрик, а хтось надає перевагу класичним – білий, бежевий, чорний. Тому рітейлер хоче, щоб кожна могла обрати саме той ідеальний колір, який бездоганно доповнить її сезонну капсулу. “А ще, ви напевно чули, що «Якщо гольфики, то – Solmar»? І це так, ми пишаємось, що створили продукт, який задовільнив усі побажання навіть найвибагливіших модниць”, – додають в компанії.
Наразі асортимент рітейлера включає водолазки, гольфи, светри, джинси, трикотажні сукні та костюми, кофтинки та інші вироби з трикотажу. Також бренд продовжує роботу над створенням нових лаконічних базових речей, які забезпечать весь спектр потреб на ринку України.
Керівництво та колектив RAU вітають приєднання компанії до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.
Читайте також
Компанія UltraGroup стала членом Асоціації рітейлерів України