Всім приготуватися: мережа електроніки Кібернетики за три роки планує зайняти 10% ринку

Всім приготуватися: мережа електроніки Кібернетики за три роки планує зайняти 10% ринку

09.09.2024 08:45
  530
rau

Як мережа Кібернетики у повномасштабну війну збільшилася кількісно, відкрила флагманський магазин та як планує триматися на ринку поруч з такими гігантами як Фокстрот та Comfy.

Про швидке зростання кількісно

Мережа Кібернетики була заснована в 2005 році у місті Херсон та на початок повномасштабного вторгення рф налічувала 55 магазинів на півдні та у центральній частині України. Але через повномасштабне вторгнення 20 магазинів на Лівобережжі були втрачені, а головному офісу довелось вибиратися з окупації та переїжджати до Києва. До великої війни команда робила ставку на невеликі міста на півдні України – Арциз, Подільськ, Татарбунари. А заходили з концепціє «сервіс великих міст у маленькі містечка». 

Проте херсонська мережа впродовж березня 2024 року зросла кількісно на 40%, відкривши 18 нових магазинів, а 16 з них на місці закритої мережі ringoo, які в більшості знаходились у західної та центральної частині України. Після прийняття ringoo рішення про згортання мережі, Кібернетики провели перемовини з орендодавцями та домовились про швидкий та “безшовний” перехід об’єктів. Більша частина продавців ringoo залишилася працювати в нових магазинах і не втратила робоче місце та зарплату.

До того ж в серпні 2024 року мережа відкриває свій перший флагманський магазин у столичному ТРЦ Lavina Mall площею 1200 кв. м. До слова, локація під флагман дісталася від інших конкурентів – Eldorado. В Одесі не вдалося закріпитися через те, що там є місцевий сильний гравець – Цитрус.

Тож станом на кінець серпня в Україні Кібернетики мають 56 магазинів у 37 містах. Більшість – у населених пунктах, у яких проживає не більше 100 000 мешканців.

У найближчі три роки компанія збирається наростити свою частку на ринку техніки та електроніки з 2,5% до 10%, говорить співвласник мережі Денис Савченко.

Про те, як втриматися на ринку

На ринку планують втримуватися завдяки командній роботі та постійному самовдосконаленню. Для того, щоби мати кошти на розвиток, Кібернетики отримують товарні кредити від постачальників. «Ми беремо товар, продаємо і за ці гроші купуємо новий товар», – говорить Савченко. Свої гроші у товар Кібернетики майже не вкладають, тільки у нові локації. Покупців намагаються залучати додатковою пропозицією – пропонують настільні ігри, головоломки, Lego і навіть тактичне спорядження.

Під розвиток Кібернетики отримали грант від ЄБРР на 25 000 євро і почали співпрацювати з агенцією Banda. «Вони нам розробили нову маркетингову стратегію», – каже Савченко.

Це вплинуло на результати. Минулоріч виторг компанії виріс на 71,4%, до 589,4 млн грн порівняно з попереднім роком, свідчать дані YouControl. Компанії вдалося вийти зі збитку 28,3 млн грн у 14,8 млн чистого прибутку. Перше півріччя 2024-го компанія закінчила зі збитком в 7,9 млн грн.

До лідерів ринку їм поки далеко. Виторг Фокстрот у 2023 році зріс на 28,9%, до 12,6 млрд грн, а Comfy – на 66,6%, до 27,6 млрд грн.

«Наразі ми вже зробили паузу в розвитку, бо хочемо розуміти, яка ситуація буде на фронті та загалом в країні», – зазначає Савченко.

Джерело: Forbes


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція  – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

26-27 вересня у Києві та онлайн відбудеться єдина в Україні дводенна конференція – 17’Сustomer Eхperience Conference, присвячена розвитку клієнтського досвіду в нових умовах ринку

Провідні бізнес-фахівці та СХ-експерти визначать нові стандарти Total Customer Experience, що дають змогу цілісніше подивитися на...
time icon  
  25
Усі новини ринку