
Сучасний та безбар’єрний: Фокстрот оновив магазин у Львові


Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних розпродажів на Чорну п’ятницю. Інформація ґрунтується на кількості відправлень оператора, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.
«Цього року ми традиційно побачили зростання попиту на базові категорії товарів, як-от одяг та електроніка. Водночас у цей сезон користувачі частіше обирали послугу безкоштовної доставки, ніж будь-коли. Кількість замовлень з цією акцією зросли майже на 70%, а без неї — на 40%. Це означає, що безкоштовна доставка стає дедалі поширенішим сервісом, і все більше покупців очікують побачити її під час шопінгу», — коментують у пресслужбі компанії.
Найбільший приріст за кількістю замовлень спостерігається в таких категоріях:
Середній чек по цих категоріях:
Зростання кількості відправлень:
Середній чек по цих категоріях:
Найпопулярнішими інтернет-магазинами серед українців під час Чорної п’ятниці були іHerb, Modivo, Notino, NEXT, Answear, Makeup, evzuttya.com.ua, Aliexpress, Sportano, PRM, Cosibella, CCC, Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp та DeeZee.