Дослідження Meest Пошта: скільки та на що українці в середньому витратили на Чорну п’ятницю
Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних розпродажів на Чорну п’ятницю. Інформація ґрунтується на кількості відправлень оператора, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.
«Цього року ми традиційно побачили зростання попиту на базові категорії товарів, як-от одяг та електроніка. Водночас у цей сезон користувачі частіше обирали послугу безкоштовної доставки, ніж будь-коли. Кількість замовлень з цією акцією зросли майже на 70%, а без неї — на 40%. Це означає, що безкоштовна доставка стає дедалі поширенішим сервісом, і все більше покупців очікують побачити її під час шопінгу», — коментують у пресслужбі компанії.
Відправлення з українських інтернет-магазинів
Найбільший приріст за кількістю замовлень спостерігається в таких категоріях:
- Одяг та взуття — +250% відправлень;
- Харчові продукти (включно з алкоголем) — +118%;
- Мультикатегорії — +95%;
- Краса та здоров’я — +79%;
- Техніка та електроніка — +64%.
Середній чек по цих категоріях:
- Одяг та взуття – 1900 грн;
- Харчові продукти (включно з алкоголем) – 1900 грн;
- Мультикатегорії – 1200 грн;
- Краса та здоров’я – 800 грн;
- Техніка та електроніка – 3000 грн;
Відправлення з міжнародних інтернет-магазинів
Зростання кількості відправлень:
- Техніка та електроніка — +114%;
- Товари для дому — +57%;
- Краса та здоров’я — +53%;
Середній чек по цих категоріях:
- Техніка та електроніка (включно з дрібними деталями) – 1150 грн;
- Товари для дому – 2150 грн;
- Краса та здоров’я – 1700 грн.
Найпопулярнішими інтернет-магазинами серед українців під час Чорної п’ятниці були іHerb, Modivo, Notino, NEXT, Answear, Makeup, evzuttya.com.ua, Aliexpress, Sportano, PRM, Cosibella, CCC, Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp та DeeZee.