MasterZoo представив велике оновлення бренду
Над новими бренд-айдентикою, бренд-стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне агентство Taktika.
MasterZoo — український бренд-лідер в категорії зоо-рітейлу. Більше 15 років компанія приносила на ринок нові трендові товари, змінювала уявлення про те, яким може бути експіріенс зоо-шопінгу. Такі ж великі амбіції в бренда і на майбутнє, тому окрім новаторства в зоо-догляді команда хотіла сказати і нове слово в комунікації та дизайні. Спільно з агентством Taktika бренд зробив рестайлінг айдентики, представив нову бренд-стратегію та велику рекламну кампанію.
Команда агентства організувала глибинні інтерв’ю з людьми, щоб знайти інсайти. В тому, що розповіли респонденти про своїх улюбленців, знайшли одну спільну та дуже круту знахідку, яка лягла в основу майбутньої бренд-стратегії. Виявилося, що більшість людей персоніфікують своїх улюбленців, пояснюють їхню поведінку людськими емоціями та причинно-наслідковими зв’язками. Кожен собака, кіт чи папуга для своєї людини — це особистість із своїм характером, який відрізняється від усіх інших собак, котів і папуг у світі.
Taktka та команда MasterZoo побачили в цьому цікаву правду та захотіли підтримати людей у такому сприйнятті. MasterZoo впевнені, що домашні улюбленці будуть жити щасливіше, якщо їхні люди будуть сприймати їх як особистостей. Нова бренд-стратегія MasterZoo в одному реченні:
MasterZoo вірить, що кожен домашній улюбленець — це особистість із власним характером, вподобаннями та особливостями.
Бренд говоритиме про улюбленців не просто як про тварин чи об’єкт догляду, а як про особистостей, дійсних членів родин, розумних індивідуальностей. Щоб познайомити людей із новим позиціонуванням, Taktika створили першу велику кампанію MasterZoo. В ній зробили те ж саме, що і на глибинних інтерв’ю — дали людям розказати про своїх пухнастих особистостей. Тільки в рекламі те, що людська уява малює собі в голові, намалювалося на екранах.
Разом із великим оновленням бренда в комунікації оновився і дизайн. Рестайлінг логотипу MasterZoo зробили так, щоб бренд не втратив своєї впізнаваності та не мусив негайно змінювати вивіски та брендинг в сотнях магазинів по всій Україні. У знаку порівняли товщини та зробили однаковий кегль в текстовій частині, переробивши її. Це дозволяє логотипу працювати краще у невеликих розмірах та бути більш читабельним на макетах.
Нова айдентика бренду багато в чому будується саме на фірмовій типографіці. Основний шрифт MasterZoo Sans розробив спеціально під нову айдентику шрифтовий дизайнер Максим Кобузан.
Для MasterZoo знайшли фірмовий стиль ілюстрацій. Вони виконані чорним маркером і спеціально виглядають трохи наївно, ніби зроблені не професійним ілюстратором, а просто людиною від руки. Усі вони трохи різні по характеру, але в одній стилістиці. Це дозволяє різним дизайнерам та ілюстраторам, які працюють з брендом, легко та швидко створювати купу нових малюнків. Завдяки своїй лінійності їх також легко та зручно розміщувати на макетах.
Велике оновлення бренда вже стартувало у всіх каналах. “Для нас улюбленець це не про живий об’єкт, за якого його власники взяли відповідальність. Для нас улюбленець — це особистість. Кожен зі своїми звичками, капризами, хобі та уподобаннями. Для нас оновлена бренд-стратегія стала наче ін’єкція молодості. А найкращою оцінкою є мільйонні перегляди та десятки тисяч коментарів, у яких наші підписники та клієнти діляться історіями своих пухнастих, хвостатих, вусатих або лускатих особистостей”, — зазначив маркетинг-директор MasterZoo Олексій Кокшаров.