
Novus відкриває перший супермаркет у 2025 році


Впродовж 2024 року компанія Алло працювала над оновленням позиціонування на ринку, комунікаційної платформи та бренда в цілому. Результатом стало нове бачення діяльності: відтепер Алло – не просто маркетплейс, а маркетплейс із фокусом на інноваціях, доступних для українського покупця.
«Алло посідає топові позиції в українському е-commerce і вже 26 років є великим українським брендом. Ми прагнемо залишатися цікавими нашим клієнтам, пропонуючи новинки і товари з технологічними фішками. Світ і сприйняття людей змінюються, бренди стають все більш діджитальними, а отже, потребують періодичного оновлення. При цьому ми прагнули, щоб бренд Алло залишився для українців впізнаваним. Ритейл має допомагати людям, поліпшувати та спрощувати їхнє життя, в цьому ми й вбачаємо призначення оновленого Алло», — зазначив виконавчий директор омніканального роздробу Алло Олександр Пащенко.
Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки – відтепер на такій бренд-платформі Алло ґрунтує свої комунікації. Над оновленням позиціонування, брендбука, слогана та стилю працювала агенція Fedoriv. «Відкрий Алло – закрий питання» – каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та покупкою потрібних речей.
Оновлене позиціонування втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року. В ній вже були помітними новий шрифт, спеціально розроблений для Алло, нова композиція в маркетингових матеріалах, слоган та логотип. До кінця 2024 року компанія оновила дизайн в соціальних мережах, комунікаційних матеріалах на сайті та інших носіях.
Щоб спростити для клієнтів вибір товарів, що не лише полегшують життя, а й пропонують інновації, маркетплейс Алло запровадив спеціальну категорію – «Інновау». Це розділ на сайті allo.ua, куди потрапляють доступні інноваційні товари, що мають вау-ефекти та поєднують у собі технологічні фішки, надсучасний дизайн та унікальну функціональність. Помітити доступні інновації на маркетплейсі можна завдяки спеціальній позначці, доданій до кожного із таких товарів.
Що таке доступні інновації? Це камера смартфона чи планшета з АІ-функціями, що покращують світлини; це інтерактивна іграшка, яка щоразу розповідає нові історії; це пилосос, що визначає ступінь забрудненості, вивантажує сміття, а також автоматично промиває насадки після вологого прибирання тощо.
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. Відкрий Алло – закрий питання.