Максимум Фокстроту: яким буде магазин рітейлера електроніки в ТРЦ Nikolsky

Максимум Фокстроту: яким буде магазин рітейлера електроніки в ТРЦ Nikolsky

20.05.2021 03:21
  1013
Дарія Осіїк

Омніканальний рітейлер Фокстрот відкриває свій магазин в новому торгово-розважальному центрі Nikolsky. Торговий об’єкт стане сьомим і найбільшим за площею та асортиментом в мережі бренду у Харкові.

Читати російською

Відкриття відбудеться 21 травня в комплексі з глобальним відкриттям ТРЦ.

Магазин розташувався на мінус першому поверсі, зліва від виходу з ескалатора станції метро «пл. Конституції». Загальна площа становить – 1698 м кв., торгова – 1297 м кв., що дозволило реалізувати актуальний формат магазину за принципом «хабу» і по максимуму презентувати матричний асортимент.

«У рамках оновлення бренду у нас вже сформована чітка концепція формату мережі, що дозволяє з абсолютною впевненістю приймати рішення в підході до відкриття нових магазинів. Максимальний формат і максимальне наповнення товарних полиць – це про Фокстрот у найбільшому ТРЦ Харкова. Ми ретельно готувалися до його відкриття і дуже старалися, щоб новий магазин відповідав очікуванням і потребам клієнтів», – зазначив виконавчий директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля.

Розширена вхідна зона протяжністю 18 метрів дозволяє роздивитися магазин, як на долоні. По центру залу в оточенні торгівельних рядів розташувався сервісний хаб, де можна оплатити покупку, отримати інтернет-замовлення і скористатися послугами з налаштування техніки. По сусідству з хабом облаштований кредитний відділ для купівлі техніки в кредит від банків-партнерів, а також простора лаунж-зона.

Окремої уваги заслуговують бренд-зони, яких у магазині налічується близько півсотні. У digital це – APPLE і Samsung; аудіо-відео – Hisense, LG, Samsung, SONY; в категоріях дрібної і крупної побутової техніки виділені DELONGHI, PHILIPS, BOSCH, Beko, ELECTROLUX, GORENJE, LG, SAMSUNG тощо.

У цілому, в новому магазині Фокстрот у ТРЦ Nikolsky вдалося інтегрувати напрацьований досвід, провідні технології і тенденції розвитку кожної товарної групи з урахуванням потреб українського споживача.

Як повідомлялося раніше, у 2021-2022 фінансовому році ритейлер продовжить оновлення роздрібної мережі. У планах – провести 20 реформатів і відкрити 9 нових магазинів, переважно в ТРЦ. Два із запланованих – знову-таки в Харкові: в ТРЦ Karavan Mall і ТРЦ Planeta Mall.

Читайте також – 

Найбільший кінотеатр Харкова від мережі Multiplex відкриється 21 травня у ТРЦ Nikolsky


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку