
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Як мережа аптек Подорожник запроваджує використання штучного інтелекту, зокрема, в маркетингу, аналітиці, аналізі даних відеопотоку в аптеках та спрощенні роботи фармацевтів.
24 квітня пройшов workshop, який організувала Асоціація ритейлерів України спільно із партнером SMART business. На цій офлайн-зустрічі виступив Максим Пухов, директор департаменту інновацій мережі аптек Подорожник та розповів, як штучний інтелект стає невіддільною частиною ведення бізнесу і чому вже зараз потрібно готувати бюджет на його впровадження, а також поділився успішними кейсами, як в мережі Подорожник використовують AI сервіси. RAU обрала основні тези виступу.
За дослідженням McKinsey, в якому взяли участь понад 1500 респондентів зі всього світу та різних бізнесів, 79% стикалися в своїй роботі з ШІ, проте лише 22% регулярно використовують сервіси в своїй діяльності, 40% планує збільшити інвестиції, а 75% – очікують, що їх бізнеси зазнають змін в конкуренції протягом трьох років.
Також наразі великий виклик для компаній – знайти кваліфікований персонал. За тим же дослідженням McKinsey, 40% респондентів відповіли, що проведуть перекваліфікацію не менше 20% кадрів, а 8% – що скоротять понад 20% персоналу. Проте Максим Пухов запитав в аудиторії workshop, чи хтось боїться, що його посаду скоротять через впровадження ШІ. І з понад 110 учасників жоден не підняв руку.
В компанії Подорожник почати з досліджень, щоб зрозуміти, які типи ШІ взагалі існують та які сервіси можуть використовувати для потреб бізнесу.
В 2023-24 роках були такі труднощі:
ChatGPT – надає невірну інформацію, а щоб її перевірити, треба підключати додаткові ресурси. Звісно, його можна навчити видавати правильний результат, проте пройде кілька днів і він забуде. Треба буде починати спочатку. Рішення, яке пропонує Максим – йти в розробку своїх власних рішень. Але тоді виникають інші проблеми:
В мережі Подорожник почали з основних понять та принципів користування. Далі – технічні тренінги та навчання з використання ШІ-інструментів, а після – інтеграція з існуючими системами та процесами.
В компанії показують співробітникам, які є сервіси (як безкоштовні, так і платні) і до кожного з них дають інструкцію з користування. До того ж самі співробітники можуть ініціювати впровадження певних сервісів. До прикладу, відділ маркетингу не упускає такої можливості.
Кейси використання штучного інтелекту в компанії Подорожник: