Кейс Фокстрот: як правильно використовувати ШІ для генерації фото та контенту

Кейс Фокстрот: як правильно використовувати ШІ для генерації фото та контенту

10.05.2024 08:45
  452
Валерія Байда

Head of SEO Фокстрот розповів, як у мережі використовують штучний інтелект для генерації фото та контенту для карток товарів та поділився порадами, як взаємодію з GPT-моделями зробити контрольованою, тобто щоб вони видавали правильний результат.

Асоціація ритейлерів України спільно з партнером SMART business – міжнародною IT-компанією з офісами в Україні, Грузії, Азербайджані та Польщі – 24 квітня провели офлайн-зустріч, в ході якої учасники поділилися досвідом та обговорили важливі аспекти впровадження штучного інтелекту в бізнес-процеси. Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот, виступив з темою «Prompt Engineering – ключ до інтеграції AI в ваш бізнес». Він розповів про те, як правильно писати ТЗ штучному інтелекту, щоб отримати бажаний результат – правильно згенеровані фото та контент. RAU обрала основні тези з його виступу.

Що таке GPT модель

Важливо розуміти, що GPT – це модель, яку навчили на великій кільки різноманітної інформації зі всього світу, як-то: онлайн бібліотеки парсинг сайтів, субтитри в YouTube тощо. Про це каже і літера P у назві, яка означає, що модель Pre-trained (попередньої навчена). Що є, як плюсом, так і мінусом, бо зібрані дані, умовно, з різних епох, могли бути неякісні тексти, сленг, неточні переклади, велика різниця між тематичною та класичною літературою і т. д.

Чому бізнес не може інтегрувати штучний інтелект

Штучний інтелект вирішує певні завдання, скажімо, генерацію контенту та фото. Не всі сервіси виконують якісно всі завдання. Тож спочатку треба обрати сервіс, який призначений для виконання певної задачі.

Як правильно генерувати контент

Далі – вміти з ним працювати, бо ШІ сам не створює, він відтворює. І залежно від того, яке буде дано ТЗ, такий і буде результат. До прикладу, сервіс обрали правильно, а ТЗ написано не досконало, тож в цьому випадку він може сам додумати артефакти.

Для генерації контенту Максим Федорук радить користуватися кількома правилами.

Правило – Zero Shot: це найпростіший запит для ШІ буквально в одне речення. Проте пам’ятаємо про те, що ШІ навчені на великому обсязі інформації, тож відповідь може бути різна.

One Shot – генерація тексту, коли штучному інтелекту даємо певний приклад. Тобто це дані, на основі яких він напише текст. Після генерації ви його читаєте, а він здається «сирим». Далі можна вдосконалити його технікою Few Shot. Тобто дати ШІ додаткові параметри: беремо перший текст з даними та пишемо, що це має бути текст для допису в для соціальній мереж. ШІ зважаючи на таке ТЗ видасть більш «живий» текст.

Ще один підхід – Step by Step. Крок за кроком давати ШІ інструкції.

А також можна скористатися правилом Act as. Тобто попросити ШІ в генерації контенту імітувати досвід конкретного професіонала. До прикладу, текст має бути написаний від професійного копірайтера, лікаря, інженера, тренера з продуктивності і т.д.

Кілька правил для якісної генерації контенту

  1. ТЗ краще писати англійською мовою, проте ШІ можна попросити видати результати певною мовою, скажімо, українською.
  2. Вказуємо тип контенту (для чого – для соціальних мереж, для картки товару тощо).
  3. Йому можна задати обсяг, унікальність тексту, відсоток “води” та спаму.
  4. Вказати, яким має бути tone of voice.
  5. Дати інформацію по структурі тексту: заголовки, списки, таблиці тощо.
  6. Якщо потрібно, вказати, які ключові слова мають бути в тексті.
  7. Після того, як ШІ згенерує текст, додатково можна вказати стоп-слова – ті, яких не повинно бути.

Тобто висновок такий, обираємо правильний сервіс та даємо промпт – максимально детальне ТЗ. Тоді це вже буде контрольована генерація і той результат, на який ви очікуєте.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку