Фіолетовий – колір сезону: як виглядає магазин нової мережі маркетів Сімі на заході України (фотоогляд)
Компактний формат, багато фаст-фуду, автомати самообслуговування і бузково-жовта гамма, – як виглядає новий формат зручних маркетів Сімі від Клевер Сторс.
Управляюча компанія мережі маркетів Сім23 ТОВ «Клевер Сторс» представила новий бренд зручних маркетів Сімі у грудні 2022 року. Наразі новий проект мережі об’єднує вже 13 маркетів, шість з яких знаходиться у Львові, чотири – в Івано-Франківську, два – в Тернополі та ще один – у місті Крихівці. “Дизайн та ремонт магазинів доволі стандартизовані й це дуже гарно виглядає, принаймні ті, які я встиг відвідати. Дуже сподобалась незвичайна кольорова гамма фіолетового та жовтого – наскільки я пам’ятаю, жодна українська продуктова мережа не використовує таке поєднання кольорів”, – поділився враженнями про об’єкт співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін (фото: Артем Ретін).
За словами експерта, торгове обладнання доволі стандартне для продуктового рітейлу, а ось касова зона та зона самообслуговування дуже нагадує аналогічні зони на АЗС. Та й самі магазини, за багатьма ознаками, більш схожі на сучасні мережеві АЗС, аніж на класичний продуктовий магазин.
“Щодо асортименту, то у локаціях в центрі міста він гарно адаптований під потреби транзитного трафіку. Цікаво б було подивитися на цю мережу у форматі «магазин біля дому», але, на жаль, не встиг відвідати локації на Сихові та Боднарівці, – розповідав далі він. – Але, на мою думку, цей формат створювався більш для магазинів формату «to go».
З додаткових опцій в магазині – багато фаст-фуду, автомати самообслуговування для кави, морозива, та напоїв та невелика зона приймання їжі с мікрохвильовими печами.
Загальне враження експерта – магазини сподобалися своєю компактністю, яскравим дизайном та збалансованим асортиментом.
Нагадаємо, ТОВ «Клевер Сторс» також розвиває мережі магазинів Сім23, яка вже добре відома на заході України. Маркети Сім23 – це зручні та швидкі покупки, вивірений асортимент, великий вибір food-to-go та додаткові послуги. Станом на березень 2023 року луцький рітейлер об’єднував 179 маркетів.