
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Нова Люксоптика площею 120 кв. м відкрилася 1 серпня в надсучасному столичному ТРЦ Retroville, що знаходиться в столиці на Виноградарі.
Підтримуючи lifestyle-концепцію торгово-розважального центру, Люксоптика пропонує поєднувати шопінг, відпочинок та турботу про здоров’я своїх очей. Особливість нового об’єкту провідної української мережі у своєму сегменті— відкритий кабінет майстра-оптика, що знаходиться за прозорим склом. Відтепер можна спостерігати за роботою «чарівника», який створює окуляри.
Люксоптика в ТРЦ Retroville, як і всі магазини мережі, дозволяє вирішити відразу кілька питань за одне відвідування. В обладнаному за останніми технологіями кабінеті лікаря можна перевірити зір та скористатися послугою підбору окулярів, контактних лінз і засобів догляду за ними, проводиться навчання з правильного користування контактними лінзами.
Також в магазині представлено широкий асортимент сонцезахисних окулярів світових та українських брендів: Polaroid, Ray-Ban, Police, Guess, Vogue, Marc Jacobs, Carrera, Furla, Prada, Versace, OGA, Dolce&Gabbana, Casta, Sunderson, Luxoptica. Тут можна з легкістю підібрати окуляри на будь-який смак та гаманець.
Таким чином, Люксоптика вкотре підкреслює свою любов до окулярів та людей в окулярах, адже це місце, де турбуються про їх зір та стиль.
Читайте також –
Люксоптика відкрила першу точку формату “супермаркет” – у київському ТРЦ River Mall