Люксоптика стає супермаркетом: нова бренд-стратегія мережі
Нова стратегія мережі Люксоптика: запропонувати клієнтам окуляри і оправи на будь-який смак і гаманець.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, нова бренд-стратегія і комунікація Люксоптика була розроблена креативним агентством Bart & Fink. Перший етап стартував на національних телеканалах, як відео-зізнання в любові до всіх, хто носить окуляри.
«Перш за все, ми зрозуміли, що це той рідкісний випадок, коли на рівні стратегії не потрібно шукати нішу, а можна і потрібно говорити речі, характерні для всієї категорії. Далі були стратегії дантистів, які в якийсь момент почали замість слів «приходьте до нас за здоровими зубами» говорити «приходьте за красивими усмішками». Ну а визначальним моментом в розробці стратегії стало спілкування з головним лікарем мережі Люксоптика: людиною, яка може годинами захоплено розповідати про окуляри і очкариків, і подумав, – та це ж і є Люксоптика. Так народилася концепція «ми любимо вас, очкарики», – ділиться концепцією власник і креативний директор Bart & Fink Олег Томін.
«У цьому році 25 років як Люксоптика займається окулярами. Ми знаємо все про окуляри. І так, ми в компанії обожнюємо окуляри, вважаємо їх найпрекраснішим аксесуаром і знаємо, що люди в окулярах абсолютно прекрасні. Ми пропонуємо світові бренди, виробляємо оправи та лінзи під власними торговими марками для того, щоб кожен міг собі дозволити те, що йому подобається. Спасибі Bart & Fink, що разом з нами стали одержимі окулярами і створили такий емоційний ролик », – коментує директор з маркетингу мережі Люксоптика Віолета Титаренко.
Любов до окулярів не виключає наявності високої експертизи в діагностиці зору. Люксоптика вірить в здоровий зір, тому в кожній оптиці обладнаний кабінет лікаря, де фахівець максимально точно визначає діагноз і підбирає лінзи. Також, в рамках соціального проекту «Здоровий зір» компанією регулярно проводиться безкоштовна мобільна діагностика дітей і дорослих, роблячи перевірку зору ще більш доступною.
Команда творців рекламного ролика:
- Owner and Creative Director: Олег Томін
- Creative group head: Катя Чанишева
- Head of art: Петро Діденко
- Copywriter: Ліза Рожкова,
- Art-director: Іра Козаченко і Аня Удовенко
- Account manager: Настя Савчук
- Account director: Поліна Просвірякова
- Designer: Вова Микицей і Настя Бондар
- Producer: Shiny brilliantstar
Люксоптика:
- Директор департаменту маркетингу та реклами: Віолета Титаренко
- Керівник відділу реклами: Анна Беліченко
Довідка. Мережа оптик Люксоптика – лідер оптичного ринку України. Перший магазин відкрився в Харкові в 1994 році і зараз в мережі 173 оптики в 36 містах України. У кожній оптиці працює професійний лікар-офтальмолог, функціонує 17 центрів корекції зору з апаратним лікуванням та іншими процедурами по корекції зору. Компанія регулярно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів, щоб кожен оцінив зручність відвідування оптик і завжди зберігав здоров’я своїх очей.
Читайте також –
Побачити Лондон: навіщо Люксоптика починає продаж окулярів у Великій Британії