
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Турецький бренд LC WAIKIKI виступить титульним партнером двох ключових подій осені від Асоціації рітейлерів України – II-го інвестиційного форуму, який відбудеться 9 вересня в КВЦ Парковий, та V-ї урочистої церемонії нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості України, яка відбудеться 10 вересня 2021 на даху ЦУМ Київ.
LC WAIKIKI – це турецький бренд одягу, взуття та аксесуарів для всієї родини, що вийшов на український ринок у 2013 році і за цей час став одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Наразі LC WAIKIKI нараховує 48 магазинів в 24-х містах України, також мережа розвиває монобрендові формати:
Разом із офлайн-мережею, LC WAIKIKI розвиває в Україні онлайн-магазин, який запустила в кінці 2018 року.
Асоціація рітейлерів України вітає LC WAIKIKI, як титульного партнера RAU Investment Forum 2021 та RAU Awards 2021!
Довідка. Торгова марка LC WAIKIKI заснована в 1985 році у Франції. У 1997 році її придбала турецька компанія Taha Group. За цей час LC Waikiki стала №1 брендом одягу у Туреччині. Сьогодні мережа налічує понад 1100 магазинів у 51 країні, а до 2023 року компанія планує збільшити кількість магазинів до 1500 у Туреччині та до 1000 магазинів за кордоном.
Детальніше про RAU Investment Forum 2021 за посиланням: https://investment.rau.ua
Детальніше про RAU Awards за посиланням: https://awards.rau.ua