Ланчбокси WOG Cafe для потягів Інтерсіті визнані інновацією року
WOG Cafe перемогло у номінації «Інновація року» національної бізнес-премії Privat Label 2021. Відзнака отримана за розробку для швидкісних потягів Інтерсіті та Інтерсіті+ у партнерстві з DO & CO.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Команда WOG Cafe вже кілька років поспіль працює над створенням смачного, якісного, безпечного та недорогого меню для пасажирів швидкісних поїздів. «Ідея створення ланчбоксів виникла під час пандемії, коли кордони були закриті, а мандри стали майже неможливими», – прокоментував керівник дирекції громадського харчування WOG Максим Пятаков.
Партнером по запуску ланчбоксів стала компанія DO&CO, яка працює в 11 країнах та налічує 32 гурме-кухні, щорічно ексклюзивно обслуговує понад 95 млн пасажирів топових авіакомпаній. DO & CO KYIV представлена на ринку України понад 25 років. Компанія пройшла сертифікацію HACCP і ISO 22000 та щоденно виробляє понад 10 000 раціонів свіжого харчування на власних виробничих потужностях.
Вегетаріанський ланчбокс
«DO&CO має багаторічний досвід кейтерингу в різних напрямках. Ресторанна подача, безпечність харчування та досвід гостинності у будь-якому виді транспорту – вихідні положення, якими керуються при розробці меню в компанії. Нові ланчбокси для українських потягів втілили результати найкращих розробок страв, а також креативні задуми щодо дизайну пакування», – підкреслив керівник дирекції громадського харчування WOG.
Зараз доступні три види ланчбоксів: м’ясний, вегетаріанський та дитячий, які можна замовити та оплатити безпосередньо при придбанні проїзних документів. Ціна кожного – 140 грн.
Дитячий ланчбокс
Максим Пятаков також зауважив, що у найближчих планах WOG CAFE – сезонне оновлення меню та впровадження коробок з іграшкою-подарунком у дитячі ланчі.
Всі страви в мережі WOG Cafe відповідають європейській моделі контролю безпеки – компанія пройшла сертифікацію HACCP і ISO 22000, проводить чіткий контроль на всіх етапах виробництва та обігу продуктів харчування, які потрапляють на прилавки мережі.
Нагадаємо, що в 2020 році WOG отримав першість в номінації «Найбільш впізнавана ВТМ року» Private Label.
М’ясний ланчбокс
Private Label – щорічна міжнародна практична бізнес-конференція, заснована в 2009 році. Зустріч націлена на те, щоб дати відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати і продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B медіагрупа TradeMasterGroup.
Національна премія PrivateLabel – бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками в наступних номінаціях: «Кращий проект Private Label», «Внесок в розвиток товарної категорії», «Динаміка розвитку ВТМ», «Впізнаваність торгової марки», «Інновація року», «Ефективна ТМ » і «Кращі умови співпраці».
Довідка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.
Читайте також –
WOG запустить нові зимові горнята, а дизайн обере серед тисячі дитячих малюнків