Товарообіг Епіцентру у квітні виріс на 18%, але по відношенню до 2021-го впав майже на чверть
Повномасштабна російська агресія внесла корективи в життя кожного українця, його споживацькі потреби та пріоритети. Вони змінювалися в залежності від періоду військових дій, фінансових можливостей людей та особливостей логістики рітейлерів. Читати російською Якщо в мирний час в мережі Епіцентр найбільше купували керамічну плитку, ламінат, фарби, побутову хімію та посуд, то з початком війни значно зріс попит … Читати далі Товарообіг Епіцентру у квітні виріс на 18%, але по відношенню до 2021-го впав майже на чверть
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити