Омінканальна CDP eSputnik стала партнером Асоціації рітейлерів України
Омніканальна Customer Data Platform eSputnik – це українська ІТ-компанія, яка понад 12 років розробляє програмне забезпечення для збирання, уніфікації, сегментації та активації даних клієнтів з метою керування користувацьким досвідом і збільшення прибутку бізнесу.
Платформою клієнтських даних eSputnik користуються лідери українського ринку: Фокстрот, Prom.ua, Dnipro-M, Shafa, Укрзолото, MasterZoo, Kasta, LeBoutique, Puma, adidas та інші компанії, з яких 600+ ритейлерів (83% онлайн), що мають загальну кількість покупців 23 млн.
CDP eSputnik збирає дані з різних джерел, відстежує поведінку користувача, обʼєднує цю інформацію в єдиному профілі клієнта та робить її доступною для подальшого використання.
Завдяки цій платформі бізнес отримує централізовану систему, де є можливість:
- створення єдиного профіля для кожного клієнта, який оновлюється в режимі реального, а тому має вичерпну та актуальну інформацію;
- використовувати наявні в системі дані для створення гіперцільових сегментів, в тому числі на поведінкових даних;
- персоналізації товарних рекомендацій за допомогою АІ;
- організації розсилок будь-якої складності з використанням каналів: email, web і mobile push, in-app, app inbox, віджети, Viber, SMS.
Керівництво та колектив RAU вітають приєднання компанії до партнерів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.