«Коли смачно – не прикидаєшся»: ТМ «Родинна ковбаска» запустила нову рекламну кампанію
Керівник відділу маркетингу ТМ «Родинна ковбаска» Ольга Саніна про особливості продукції та магазинів компанії, розробку нових форматів, створення рекламних кампаній і постійну роботу над залученням споживачів та створенню міцного бренду.
Цей матеріал також доступний російською мовою
– Розкажіть про бренд «Родинна ковбаска». В чому його особливість? Чому клієнт обирає або має обрати саме його з-поміж інших? За що його люблять?
– “Родинна ковбаска” – львівська сімейна компанія, яку творять три покоління власників. Компанію заснував у 1998 році Володимир Афанасович Баран. Наша основна спеціалізація – вирощування свиней, великої рогатої худоби, виготовлення та реалізація м’ясної та хлібобулочної продукції через власну мережу магазинів. Зараз мережа налічує 250 магазинів у 10-ти областях України. Наразі ми перебуваємо на стадії ребрендингу, тобто переходу від старого формату до нового. Новий формат передбачає новий дизайн, новий логотип з гаслом «Своє.Свіже», а також ми пропонуємо нові продукти та рішення.
– Які маркетингові дослідження проводить компанія для з’ясування, чому клієнт обирає саме вас?
– Наша компанія постійно проводить дослідження, бо хоче якнайкраще розуміти свого клієнта. Ось перелік тих, які ми проводили нещодавно:
- кількісне дослідження нашої цільової аудиторії у нових магазинах, завдяки чому ми сформували клієнтський ряд та рівень «знань про бренд»;
- опитування продавців по всій мережі, оскільки саме вони безпосередньо контактують з нашими клієнтами;
- аналіз відгуків наших клієнтів для того, щоб зрозуміти, за що вдячні нам клієнти і за що обирають нас;
- глибинні інтерв’ю при запуску нового продукту на ринок, щоб глибше розуміти потреби клієнтів.
– Як створювалась ваша остання рекламна кампанія? Кого залучали до співпраці? Які інструменти використовували?
– Перед пошуком концепту рекламної кампанії ми шукали відповідь на питання, чому клієнт обирає нас? Що є такого, за що нас люблять. Що важливо для них при виборі ковбасних виробів. Насправді це був непростий шлях пошуку. Але ми його пройшли і отримали єдину відповідь: клієнти обирають нас через СМАК. І тут почалось найцікавіше! Як передати у рекламній кампанії новим клієнтам, що у нас смачна продукція. Над концептом працювали всі маркетологи компанії та наші друзі з львівської компанії Gram. Ми провели кілька стратегічних сесій в т.ч. дизайн-мислення, проаналізували рекламні кампанії інших виробників.
«Родинна ковбаска» – це не про хайп, це родинний бізнес з глибокими цінностями. Ми також не хотіли це втратити. В кінцевому результаті ми зупинилися на концепті: «Коли смачно – не прикидаєшся», бо дійсно коли смачно, то люди щиро про це говорять.
Рекламна кампанія під гаслом «Коли смачно – не прикидаєшся» включає в себе чотири відеоролики, аудіоролики, білборди офлайн і банери онлайн. Відеоролик нам відзняла львівська компанія And Action, цю компанію ми обрали на основі тендеру. Рекламну кампанію запускаємо в 10-ти регіонах України, а її ефективність оцінимо через 6 місяців.
– Які інновації загалом використовуєте в мережі?
– Ми обрали для себе чітку стратегію в комунікації з нашими клієнтами: ми не хочемо масово йти в каси самообслуговування та інші рішення, які віддаллять нашого клієнта від продавця. Ми за тренд people&people, тому щодня працюємо над сервісом в наших магазинах. Однак ми повністю не відмовляємося від сучасних ІТ-рішень. Наприклад, програму подяки (саме так ми назвали нашу програму лояльності) ми робимо за допомогою алгоритмів штучного інтелекту та аналізу Big Data, завдяки чому ми зможемо передбачити потреби кожного клієнта, а не сегменту, та зможемо запропонувати те, що потрібно саме їм. У цьому випадку ми за Hyper personalization. Уже зовсім скоро розкажемо про це детальніше.
– З якими труднощами зіштовхуєтесь як маркетолог на сьогодні?
– Якщо говорити про бренд «Родинна ковбаска», то, звичайно, найбільшою проблемою є те, що нас знають по старому брендингу. Це ускладнює роботу, бо клієнт може на одній вулиці зустріти два різні формати наших магазинів. Якщо говорити загалом, то серед викликів можна виокремити те, що нині більше технологій, ніж будь-коли, інформація є доступною (клієнт може порівняти ціни), різні покоління мають різні потреби, також складно передбачити поведінку людей, маємо кризу довіри (достукатись до клієнта стає все складніше) і ще ряд викликів сьогодення (хто б подумав про ситуацію з коронавірусом?). В цікавому світі ми живемо.
– В чому вбачаєте успіх мережі магазинів «Родинна ковбаска»?
– Я в минулому науковець, тому завжди шукаю і виводжу закономірності. Бачу наш успіх у трьох речах: «смачний продукт – сервіс – маркетинг». У цих трьох словах ми закладаємо дуже багато.
Читайте також –
Сімейна справа: Родинна ковбаска відкриває новий напрям бізнесу – Родинна пекарня