KLO подвоює Лють до Дня Києва

KLO подвоює Лють до Дня Києва

24.05.2024 12:28
  1181
rau

Бренд KLO подвоїть усі зібрані 25 та 26 травня кошти в рамках благодійної ініціативи «Пальне люті».

До Дня Києва KLO передасть удвічі більше коштів на допомогу ЗСУ. У святковий вікенд 2 грн з кожного літра пального Ventus 95 та Ventus дизель буде спрямовано на покупку дронів для ССО.

Ініціатива «Пальне люті» стартувала у вересні 2023 року. За правилами проєкту, 1 грн з кожного літра Ventus йде на благодійну мету. Загалом протягом дії благодійної ініціативи зібрано вже понад 12 млн грн. До Дня Києва KLO вирішили подвоїти всі зібрані за святковий вікенд кошти.

«АЗК KLO знаходяться переважно в Києві та Київській області, тому День Києва – зазвичай для KLO особлива дата. Вважаємо, що зараз найкраще привітання – це збільшувати донати та допомогу ЗСУ», – стверджують у прес-службі KLO.

Також у подарунок киянам KLO удвічі збільшить знижки на пальне та покупки в маркеті. У ці дні гості KLO отримають подвійний кешбек бонусами – 3 грн/л за заправку бензином та дизелем, 2 грн/л за заправку газом, а також 4% за товари з магазину на АЗК. Необхідна умова – бути зареєстрованим у застосунку KLO.  Акція не розповсюджується на індивідуальні пропозиції та спецумови.

«Столиця не святкує, столиця працює на Перемогу!» –  стверджують у KLO.

Довідка. Наразі під брендом KLO працює понад 70 АЗК у столиці та Київській, Житомирській, Чернігівській, Чернівецькій та Львівській областях. Комплекси забезпечують своїх клієнтів широкою лінійкою пального, пропонують великий вибір фаст-фуд і товарів для водіїв і пасажирів, надають додаткові сервіси.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  127
Усі новини ринку