Ключові показники АТБ у 2024 році: 248,8 млрд грн виручки, 28,6 млрд грн податків, 59 000 працівників

Ключові показники АТБ у 2024 році: 248,8 млрд грн виручки, 28,6 млрд грн податків, 59 000 працівників

Сьогодні
  270
Іван Зайцев

Найбільша продуктова мережа України відзвітувала про свої досягнення у минулому році, товарообіг, податки і працевлаштування українців.

Товарообіг торговельної мережі АТБ у 2024 році склав 248,8 млрд грн

За результатами минулого, 2024 року, товарообіг найбільшої вітчизняної торговельної мережі — АТБ — склав 248,8 млрд.грн (з ПДВ та акцизним податком). Це на 15% перевищило аналогічні показники попереднього року. А ще раніше, у першому після повномасштабного вторгнення 2022-му з його безпрецедентними випробуваннями товарообіг складав 176,9 млрд грн.

Недивлячись на усі виклики часу, компанія АТБ неухильно дотримується своєї стратегії динамічного розвитку. Станом на кінець січня 2025 року по всій Україні працює 1250 магазинів мережі. У пріоритеті проєкти, пов’язані з підтримкою Сил оборони, постраждалого цивільного населення, розширення акційної лінійки, енергетична незалежність, безпекові ініціативи тощо.

Загальна сума благодійної допомоги від корпорації АТБ українському війську, медичним установам, надзвичайникам, мешканцям деокупованих територій тощо становить вже близько 2 млрд грн. Компанія входить до топ-10 підприємств та бізнес-груп, які зробили найбільший внесок військової і гуманітарної допомоги за час вторгнення.

Разом з цим, за індексом Опендатабот, АТБ впевнено посідає перше місце серед найкращих підприємств України за показниками виторгу і входить до першої п’ятірки рейтингу найдорожчих вітчизняних брендів.

Сума сплачених АТБ у 2024 році податків та зборів склала 28,61 млрд грн

Третій рік війни, безпрецедентних викликів та випробувань став для АТБ дійсно виснажливим марафоном. Вчергове група компаній АТБ впевнено втримала галузеве лідерство та звання найбільшого платника податків у вітчизняному ритейлі.

Фінансові результати минулого року довели стійкість патріотичного і відповідального бізнесу — протягом 2024-го до бюджетів всіх рівнів було сплачено податків та зборів, включно з митними платежами і ЄСВ, на загальну суму 28,61 млрд грн. Цей показник на 14% (більше 4 млрд грн) перевищує обсяги сплачених податків у попередньому році.

Зі вказаної суми згідно офіційних даних компанії, до державного бюджету у 2024 році було передано 18,61 млрд грн, до місцевих бюджетів пішли 6,52 млрд грн, а цільові державні фонди отримали 3,48 млрд грн.

Вже багато років поспіль АТБ входить до першої десятки найбільших платників податків України. Навіть у перший рік повномасштабного вторгнення компанія сплатила 20,44 млрд грн податків та зборів, що склало близько половини бюджетних надходжень від усього вітчизняного ритейлу. Перед тим, у коронокризовому 2021-му група компаній АТБ сплатила 19,45 млрд грн податків і зборів. Ще роком раніше, у 2020-му, цей показник становив 15,8 млрд грн.

Флагманське підприємство корпорації — торговельна мережа АТБ-Маркет — протягом 2024-го сплатила податків та зборів на суму у 21,78 млрд грн (проти 19,45 млрд грн у попередньому році).  З них державний бюджет отримав 13,7 млрд грн, до місцевих бюджетів пішло 5,38 млрд грн, до цільових фондів – 2,7 млрд грн.

Штатна чисельність АТБ на початок 2025 року склала 59 000 співробітників

Станом на початок 2025 року загальна штатна чисельність працівників групи компаній АТБ сягнула позначки у 59 000 осіб. З них 48 000 українців є робітниками флагманського підприємства корпорації —  роздрібної торговельної мережі АТБ-Маркет.

Понад 4500 співробітників АТБ змінили зручну уніформу на військове спорядження і стали на захист нашої країни – долучилися до лав Збройних Сил України, Тероборони та Національної гвардії.

Завдяки стратегії динамічного розвитку корпорації АТБ, з плановим відкриттям нових магазинів, розширенням роботи розподільчих центрів, модернізацією інших потужностей підприємств, за результатами 2024 року було створено близько 2000 нових робочих місць у різних куточках країни. Це надало не тільки економічного імпульсу певним регіонам, а й забезпечило тисячі українських родин стабільним джерелом доходу.

Робота в команді лідера вітчизняного ритейлу – це не тільки конкурентна заробітна платня і соцпакет, а ще й реальна можливість кар’єрного зростання. Адже компанія має власні навчальні центри в Дніпрі, Одесі, Києві та Львові. Кожного року в них безоплатно підвищують кваліфікацію чи опановують нові професії більше 4000 співробітників компанії.

Кадрова політика АТБ спрямована на розвиток так званого л«юдського капіталу», який в компанії традиційно вважають своїм найціннішим ресурсом і запорукою успіху.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку