У Києві відкрили Сільпо у стилі науково-кулінарної лабораторії (фотоогляд)

У Києві відкрили Сільпо у стилі науково-кулінарної лабораторії (фотоогляд)

01.11.2024 11:11
Костянтин Симоненко

31 жовтня у Києві мережа Сільпо відкрила новий супермаркет у стилі молекулярної кухні — напряму, де наука зустрічається з кулінарією.

Як повідомили RAU в прес-службі мережі, новий супермаркет площею 1700 кв. м, працюватиме щодня з 07:00 до 23:00 за адресою: Київ, вул. Максимовича, 32. Для відвідувачів Сільпо передбачена підземна парковка.

Новий супермаркет Сільпо прикрашають зображення кухарів-науковців, які творять гастрономічні дива за допомогою незвичних для кухні приладів — колб, пробірок та інших лабораторних інструментів. Навігація в магазині теж особлива: каси можна знайти за штативами з колбами, а вивіски відділів розміщені у прозорих боксах, що символізують стерильність та чистоту продуктів.

Кожен елемент інтер’єру розповідає свою історію про трансформацію звичних продуктів у щось надзвичайне. Замість вивісок — чашки Петрі, в яких відбувається магія розкладання продуктів на молекули. У відділі овочів та фруктів — символ ДНК як натяк на те, що кожен продукт має свій унікальний код смаку. Алкогольний відділ — це ніби окрема лабораторія з інсталяцією колб, які створюють атмосферу справжнього наукового центру.

Для покупців у новому Сільпо пропонують всі необхідні інгредієнти для експериментів зі смаками вдома чи на фудкорті. Щодня тут випікатимуть свіжий хліб, запашну випічку та піцу, а також готуватимуть улюблені страви у відділі кулінарії. На острівці Лавки традицій можна буде придбати добірні локальні продукти, а у відділі морепродуктів — скуштувати рибку гарячого копчення.

У випадку відключень електроенергії магазин функціонуватиме як пункт турботи та незламності, де всі бажаючі зможуть скористатися безплатним Wi-Fi та підзарядити свої гаджети.

 

 


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon