
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Національна мережа Епіцентр впроваджує новий формат салонів плитки та сантехніки у своїх торгових центрах. Вже відкрито сім магазинів «Кераміка Центр» у реконструйованих та нещодавно побудованих ТЦ Епіцентр.
Цей матеріал доступний російською мовою
Масштабування нового формату триває – в серпні у Вінниці відкриється восьмий салон «Кераміка Центр», а до кінця року їх кількість збільшиться до 12-ти. У процесі переобладнання торговельні площі у Львові, Хмельницькому та Кропивницькому.
«Кераміка Центр» працює в форматі shop-in-shop («магазин в магазині») на місці колишніх салонів плитки та сантехніки. Нова концепція включає зручну й цікаву презентацію готових рішень для ванних кімнат з одночасним використанням плитки та сантехніки. Наявність великого асортименту товарів цих категорій на складах ТЦ (а не лише «під замовлення»), а також допомога штатних кваліфікованих дизайнерів дозволяє покупцям швидко і легко обрати сантехніку і плитку під будь-який інтер’єр.
Оформлення професійних шоу-румів у великому торговельному просторі значно спростило візуалізацію дизайну ванних та душових кімнат для споживачів, а використання сучасних трендів і технологій світового рітейлу позитивно вплинуло на продажі.
«Активно знайомимо українських споживачів з різними матеріалами, комбінуючи плитку різної фактури, розміру та кольору в шоу-румах. Покупцеві іноді складно уявити цілісну картину майбутнього інтер’єру за єдиним зразком, тому експозиції в «Кераміка Центр» представляємо практично так само, як на міжнародних виставках. Наприклад, мозаїку та плитку великого розміру (60х60, 60х120, 1200х2400), популярність якої останнім часом стрімко зростає, виклеюємо в масі та демонструємо на більшій площі», – зазначає керівник департаменту «Керамічна плитка» Юлія Корсун.
Родзинкою нових магазинів є ексклюзивний асортимент – майже 80% плитки та сантехніки «Кераміка Центр» складають європейські бренди, які безпосередньо імпортує компанія Епіцентр К, і власні торгові марки, є також керамічна плитка українського виробництва.
Довідка. Епіцентр К – лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва і ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує більше 60 діючих торгових центрів в різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. У торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено понад 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників.
Читайте також –