Шлях до мети: динамічне відновлення після втрати понад 77% мережі. Топ-10 цікавих фактів про Український аптечний холдинг

Шлях до мети: динамічне відновлення після втрати понад 77% мережі. Топ-10 цікавих фактів про Український аптечний холдинг

13.08.2020 01:18
  1708
rau

За час своєї історії Український аптечний холдинг пережив нелегкі часи. Увійшовши до топ-5 компаній на фармринку, через війну на Донбасі компанія втратила понад 77% своїх аптек. Проте за п’ять останніх років вдалося істотно зміцнити свої позиції, відкривши понад 100 нових торгівельних точок.

Цей матеріал доступний російською мовою

Український аптечний холдинг – компанія, яка об’єднує аптеки чотирьох брендів. Два з них – Добрі ліки та Домашня аптека – вже добре знайомі багатьом українцям, третій бренд – Здравица – завоювали довіру жителів Східної України, а четвертий – Бюджетна аптека – з’явився у минулому році.

У 2020 році Український аптечний холдинг святкує свій 16-й день народження та ставить перед собою амбітні цілі: збільшення частки фармацевтичного ринку, розширення мережі в інших регіонах України, розвиток онлайн-продажів та розширення програми лояльності.

Топ-10 маловідомих цікавих фактів про УАХ:

  1. 200 аптек за 9 років. УАХ було створено у 2004 році, а у 2013 мережа налічувала вже дві сотні аптек та аптечних пунктів.
  2. Втрата 155 аптек. Через війну на Донбасі у 2014 році компанія втратила понад 77% аптек та аптечних пунктів, які лишилися на окупованій території.
  3. Динамічний розвиток після втрат. З 2014 року УАХ вдалося відкрити 105 аптек, з них у минулому році – 48 аптек.
  4. Повернення колишніх позицій на ринку. Сьогодні мережа аптек УАХ налічує вже 150 аптек та аптечних пунктів у 60-ти містах України, зокрема у Київській, Харківській, Дніпропетровській, Полтавській, Донецькій та Луганських (підконтрольних Україні) областях.
  5. Потік клієнтів. Щодня 150 аптек обслуговують понад 28 000 людей у різних, навіть найвіддаленіших куточках країни.
  6. Широкий вибір товарів. Сьогодні асортимент аптек налічує понад 15 000 найменувань близько 50% з яких – товари для краси, здорового способу життя і профілактики хвороб. В аптеках мережі можна придбати не тільки медикаменти, але й лікувальну косметику, дитячі товари, медтехніку, медичний трикотаж, біологічно активні добавки, засоби гігієни тощо. При цьому асортимент регулярно поповнюється новими препаратами.
  7. Робота по забезпеченню якості. Уся продукція, яка реалізується в аптеках УАХ проходить ретельний контроль. Компанія має свій ліцензійний склад та працює тільки з офіційними дистриб’юторами та виробниками, завдяки чому гарантує справжність і якість лікарських засобів.
  8. Команда компанії. В компанії працює понад 1000 фахівців, які забезпечують клієнтів необхідними ліками та товарами для краси та здоров’я.
  9. Дистанційне обслуговування через онлайн-аптеку. У цьому році була запущена онлайн-аптека www.zdravica.ua. Завдяки цьому клієнти мають змогу отримати послуги та придбати товари максимально безпечно та зручно.
  10. Соціальна місія – участь у програмах «Доступні ліки» та забезпечення інсулінозалежних пацієнтів, та багатьох інших. Програма «Доступні ліки» дозволяє українцям безкоштовно отримувати ряд лікарських засобів при серцево-судинних захворюваннях, діабеті ІІ типу і бронхіальній астмі. Також аптеки компанії беруть активну участь у регіональній програмі щодо забезпечення інсулінозалежних пацієнтів інсуліном. Також в аптеках діють соціальні програми: «Mеdicard», «Abbottcard», «Оранжкард», «Терапія плюс», «Здоров’я» від Bayer, «Жіноче здоров’я» від Bayer, «Заради Життя» від Pfizer, за якими виробником надається знижка на певний перелік лікарських засобів. Крім цього у мережі аптек діє власна бонусна програма лояльності.

Усі ці досягнення – результат професійного менеджменту компанії, якісного сервісу та інноваційних рішень.

Вчора, сьогодні і завтра основна мета Українського аптечного холдингу залишається незмінною – приносити користь кожній людині, яка потребує допомоги. Персонал компанії турбується про постійних клієнтів та бажає здоров’я всім українцям!

Читайте також –

Топ-10 аптечних мереж за кількістю магазинів та інші підсумки фармринку-2019


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  51
Усі новини ринку