Головна > Досвід > HR > Кейс ЦУМ Київ: як перетворити кризу на драйвер розвитку
Кейс ЦУМ Київ: як перетворити кризу на драйвер розвитку

Кейс ЦУМ Київ: як перетворити кризу на драйвер розвитку

Директор з управління персоналом ЦУМ Київ розповіла як змінюється ситуація на ринку праці, як Центральний універмаг столиці працював під час жорсткого карантину і завдяки чому зберіг команду, яким чином вдалося наростити онлайн-продажі та що чекає на рітейл і девелопмент у майбутньому.

Цей матеріал доступний російською мовою

Поліна Айдин, директор з управління персоналом ЦУМ Київ, в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла про основні тренди, які вплинули на кадрові пріоритети та трансформацію бізнесу. Зокрема про зміну стратегії ЦУМ та розвиток онлайн-комерції. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї бесіди.

Про основні зміни в роботі

У 2018 році ЦУМ змінив стратегію та розпочав курс на власні закупівлі, які нараховують нині понад 150 міжнародних брендів преміум- та люкс-сегментів.

У 2019 році запустили інтернет-магазин tsum.ua. Безперечно, це змінило роботу з персоналом. Починати довелося майже з початку: нова організаційна структура, формування команди, поступове впровадження та розвиток усіх бізнес- та HR-процесів, необхідних для функціонування компанії відповідно до найкращих міжнародних та локальних практик.

Про нову підготовку персоналу

У роботі з персоналом нам допомагає внутрішня “ЦУМ Академія”, місія якої — ґрунтовний розвиток професійних навичок стилістів сегментів “преміум” та “люкс”. Ми проаналізували світові практики та дієві інструменти локального ринку, щоб впровадити стандарти взаємодії з клієнтами. Кожен продавець-консультант може підвищити свою кваліфікацію, пройшовши понад 30 тренінгів та практичних занять з комерційної стилістики, колористики, типології, баїнг-аналітики, формування й оновлення гардеробу клієнта.

Про вплив карантину на роботу з персоналом

Під час карантину ЦУМ не працював 2,5 місяці. Нам вдалося зберегти робочі місця. Деякі стилісти за власним бажанням перекваліфікувалися у стилістів-кур’єрів, долучившись до роботи в інтернет-магазині. Керуючі поверхів тимчасово стали супервайзерами онлайн-доставки. Касири допомогли стилістам швидко опанувати касову дисципліну. Команда бек-офісу, яка працювала дистанційно, надавала максимальну підтримку бізнесу. Завдяки таким діям нам вдалося збільшити обсяги онлайн-продажів майже втричі.

Як ЦУМ працює сьогодні

Ми перезапускали офлайн поступово, відповідно до етапів послаблення карантинних обмежень. Наразі ЦУМ Київ працює у звичному режимі, відновивши роботу на восьми поверхах. Уже працює фуд-хол та кінотеатр. Під час шопінгу в ЦУМ важливо дотримуватися безпечної дистанції у 1,5 м, а також носити медичну маску чи респіратор. Наш бек-офіс працює частково дистанційно, персонал універмагу працює у звичному режимі із дотриманням усіх заходів безпеки.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

ЦУМ запустив еко-доставку #TSUMgoesgreen

Про автора