Он-лайн рітейлер Kasta.ua став членом Асоціації рітейлерів України
Kasta.ua – найбільший fashion-online-рітейлер в Україні – приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.
Компанія заснована в 2010 році. Співзасновник і генеральний директор – Андрій Логвин. Місія компанії – постійно захоплювати клієнтів за допомогою інноваційних послуг, і робити онлайн-шопінг простіше, швидше та дешевше.
У 2018 році відбулися дві ключові події – зміна бізнес-моделі та назви компанії. Нова модель, замість щоденних акційних пропозицій на сайті, передбачає постійну наявність широкого асортименту товарів не тільки категорії «Одяг та взуття», а й в цілому для комфортного способу життя. Нова назва стало логічним завершенням проекту заміщення бізнес-моделей і означає, що платформа Kasta.ua – це точка входу для рітейлерів з можливістю реалізувати товари будь-яких категорій, а для клієнтів – зручно придбати все необхідне для комфортного способу життя.
З 2016 року компанія стала успішно розвивати власну мережу пунктів видачі замовлень по Україні. На даний момент налічується більше 90 точок в 25 містах країни.
Проекти:
У 2012 році, Kasta, перша з компаній сегмента e-commerce, вийшла на українське ТБ з рекламним роликом категорії «Одяг та взуття», який згодом став вірусним ( “Ти Хотіла, я купила”) і вперше привернув увагу мільйонів українців до онлайн-шопінгу. Також Kasta широко відома завдяки успішному розвитку в інтернеті проектів #BlackFriday і #HappyKastaDay.
У квітні 2017 роки команда Kasta впровадила проект – колаборації з Настею Каменських, результатом чого став випуск власної колекції під брендом «NKsport». У серпні того ж року вперше в Східній Європі та на всьому пострадянському просторі командою був реалізований проект See now/Buy now, який дозволяє клієнтам купувати нові колекції одягу та взуття прямо з подіуму сезонного Fashion-шоу країни.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Читайте також –