Інтернет-гіпермаркет Kasta і поштовий оператор Justin оголошують про старт співпраці
Одне з ключових завдань гравців ринку електронної комерції – якість доставки посилок.
Цей матеріал доступний російською мовою
Швидкість, тарифна політика, географія покриття – важливі складові сервісу логістичного оператора, а для покупця – це часто обмеження, з якими вони стикаються під час оформлення замовлення.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, команда Kasta постійно працює над поліпшенням клієнтського досвіду в частині логістики, щоб зробити онлайн-шопінг бездоганним. Поштовий оператор Justin активно розвиває інфраструктуру і розширює спектр сервісних продуктів, використовуючи високотехнологічні рішення.
“В результаті переговорів з колегами з Justin ми прийшли до єдиного розуміння підходу до розвитку клієнтського досвіду. Тому готові оголосити про старт партнерського проекту. Ми послідовно дотримуємося місії Kasta – постійно дивувати клієнтів, роблячи онлайн-шопінг швидше, зручніше і дешевше. Вважаю, що наша взаємодія з Justin позитивно відіб’ється на трьох ключових метриках, заявлених в місії “, – коментує старт кампанії СЕО Kasta.ua Андрій Логвин.
«Онлайн-покупки стають все більш популярним, а для деяких людей – єдиним способом шопінгу. Даний тренд прямо відбився на нашому виборі партнерів, в якому істотно домінують компанії зі сфери онлайн-рітейлу. Для нас, як поштового оператора, співпраця з Kasta.ua дає можливість інтегрувати наш досвід і слідувати головній меті – робити життя українців зручніше і ефективно розвивати бізнес разом з партнерами», – зазначає Юрій Авдиш, СЕО Justin.
Співпраця дозволить Kasta.ua розширити географію точок видачі посилок, бо Justin на даний момент налічує понад 500 відділень по всій Україні. Важливо відзначити, що понад 150 відділень формату OSR (Online Service Retail) Justin обладнані примірочними, а це особливо важливо для клієнтів Kasta, які в 70% випадків купують товари категорії «Одяг та взуття», і звикли до такого сервісу.
Також додаткова цінність для клієнтів – зручна локація відділень Justin, які розташовані в місцях з добре розвиненою інфраструктурою – мережевих супермаркетах і торгових центрах. Ця перевага допоможе заощадити час, забираючи посилки по дорозі додому або під час планового шопінгу. Замовлення доставляються протягом 24-х годин по Україні.
З 4 лютого на сайті Kasta.ua, на етапі оформлення замовлення доступна опція вибору Justin. Для користувачів програми лояльності Black на чеки від 100 грн діятиме спеціальний тариф – 19 грн.
Довідка. Kasta.ua (до травня 2018 – modnaKasta.ua) заснована в 2010 році співзасновником і генеральним директором Андрієм Логвіним. Лідер продажів в українському сегменті інтернету в категорії «Одяг та взуття». Клієнтська база – близько 6 000 000, кількість співробітників – понад 1000.
Justin – українська компанія, заснована в 2017 році, оператор на ринку експрес-доставки, входить в одну з найбільших українських торговельно-промислових груп Fozzy Group. Відділення Justin розташовані в найбільших супермаркетах Сільпо, Фора, Novus, Фуршет, а також інших супермаркетах і ТРЦ. Відділення Justin називаються почтомаркетамі – це маркетплейс, супермаркет послуг, в якому доступні, як традиційні поштові послуги, так і фінансові – видача карт, оформлення страховок, кредитування.
Читайте також –
Андрій Логвін, Kasta: Якщо хочеш мільярдний бізнес – ти повинен бути маркетплейсом