Коли локдаун не перешкода: за півтора місяця суворого карантину Synergy Construction здала в експлуатацію 13 магазинів

Коли локдаун не перешкода: за півтора місяця суворого карантину Synergy Construction здала в експлуатацію 13 магазинів

01.06.2021 08:30
  2114
Костянтин Симоненко

Шість нових торгових точок з’явилися в Харкові, три в Києві і по одній в Одесі, Дніпрі, Миколаєві та Вінниці.

Цей матеріал доступний російською мовою

ТРЦ Nikolsky, загальною площею 106 000 кв. м, відкрив свої двері для відвідувачів 21 травня. А ремонти і оздоблення шести сучасних стильних магазинів в новому торговому центрі виконала будівельна компанія Synergy Construction. Примітно, що велика частина з них була реалізована в новій концепції.

У той же час цієї весни компанія здавала в експлуатацію магазини іменитих міжнародних брендів по всій країні.

Довгоочікуваний ТРЦ Nikolsky

Відкриття об’єкту, який за оцінкою експертів Colliers International Україна має всі шанси стати найкращим у місті з точки зору локації, концепції та інтересу з боку орендарів, чекали кілька останніх років. Нагадаємо, ТРЦ Nikolsky розташований в центрі Харкова, на вул. Пушкінська, 2. На мінус перший поверх комплексу є вихід зі станції метро. ТРЦ встановив національний рекорд України – «Найбільша конструкція у вигляді купола на будівлі». Загальна площа торгового центру становить 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць.

Серед орендарів є польська fashion-група LPP, яка відкрила на другому і третьому поверхах ТРЦ Nikolsky магазини своїх брендів Mohito (391 кв. м), House (1139 кв. м) і Cropp (955 кв. м). Їх загальна площа склала близько 2500 кв. м. Магазини Mohito, House і Cropp в новому форматі облаштовані за допомогою фахівців Synergy Construction.

Всі торгові точки мають досить складну форму планування, що не завадило створити сучасні і стильні магазини, що відображають міський спосіб життя в самому широкому сенсі цього слова.

Наприклад, магазин Mohito оформлений в світлих відтінках, м’яке верхнє світло доповнює лід-підсвічування на стінах, яке ніби виділяє «в рамці» представлений в секції товар, а на вхідній групі відвідувачів зустрічає великий плазмовий екран.

House – це бренд, який поєднує в собі останні модні тенденції з вуличним стилем. Оскільки він зосереджений на casual одязі і орієнтований на молодих по роках і духу людей, в оформленні магазину застосовується імітація цегляної кладки, різного роду плакати і написи, які можна зустріти в різних містах світу. Для додання місцевого колориту стіни магазину оформлені назвами основних районів Харкова. Для створення затишку в кожній секції застосовані окремі види оригінальних світильників. Наприклад, у вигляді такелажу або лампочок в плетених «корзинах».

У магазині Cropp, який пропонує чоловікам і жінкам колекції повсякденного одягу, нові примірочні нагадують вагон метро. Окремо варто відзначити спеціальну зону з ігровим автоматом.

Японія та Швейцарія в Харкові

Крім того, Synergy Construction допомогла підготувати до відкриття магазин японського бренду Usupso на мінус першому поверсі біля Сільпо в ТРЦ Nikolsky, а також магазин з продажу годинників Zifferblatt.

Нагадаємо, бренд Usupso, який розвивається в Україні з початку 2018 року, пропонує товари в концепції «японський бренд товарів для яскравого життя». Тому в дизайні переважають світлі тони і яскраве підсвічування, які вигідно підкреслюють все різноманіття косметики, колекції аксесуарів для жінок, чоловіків, дітей. А також сучасних технологічних гаджетів, японських іграшок, товарів для дому, подорожей і спорту, незвичайних канцтоварів та іншого.

У той же час відносно невеликий магазин з продажу годинників Zifferblatt грає на контрастах в індивідуальному дизайні, з використанням фірмового обладнання, яке дозволяє надати клієнтам формат обслуговування, який не поступається кращим годинниковим магазинам Швейцарії.

Три New Yorker і три Sinsay

Також в ТРЦ Nikolsky в партнерстві з Synergy Construction був відкритий магазин німецького бренду молодіжного одягу New Yorker площею 1549 кв. м. Оскільки велика частина асортименту New Yorker відведена під молодіжний спортивний та повсякденний одяг, в дизайні торгової точки також переважають елементи, що занурюють в атмосферу великого мегаполісу з купою вогнів і динамічним ритмом життя. Все повинно бути зручно і швидко: речі представлені акуратними рядами, великі цінники і примірочні, які важко не помітити.

Другий магазин New Yorker 1 травня відкрився в столичному ТРЦ Retroville. Новий магазин всесвітньо відомої мережі зайняв площу понад 1100 кв. м і став уже 12-м об’єктом бренду в Україні. У пріоритеті дизайну магазинів – екологічність матеріалів, з яких виготовлено обладнання. Один з нових матеріалів для торгового залу – нержавіюча сталь, відшліфована до стану дзеркала. В оновленому дизайні магазину переважає білий колір, що, в поєднанні з глянсовою текстурою металу, створює ефект небесного замку.

Третій об’єкт площею 1607 кв. м відкрився 20 травня 2021 року в Дніпрі в ТРЦ Appolo.

Це перший в Дніпрі універмаг New Yorker – дворівневий магазин, який розташований на першому і другому поверхах ТРЦ. В рамках реконцепції другої черги торгового комплексу Appolo цей об’єкт стане сильним потокостворюючим оператором.

Окремо варто згадати магазини Sinsay, які входять в групу LPP. Три нових торгових точки були відкриті в столичних ТРЦ Аладдін (1462 кв. м), і ТРЦ SkyMall (1834 кв. м), а також в Миколаєві (колишній Будинок торгівлі “Південний Буг”) площею 1489 кв. м. Магазин в ТРЦ Аладдін став флагманом Sinsay на лівобережжі Києва. Нагадаємо, бренд Sinsay пропонує одяг, взуття, прикраси, аксесуари та косметику як для дорослих, так і для дітей.

DeFacto в Одесі та LC Waikiki у Вінниці

В Одесі недавно був відкритий вже другий магазин турецького рітейлера одягу DeFacto – в ТЦ City Center, що розташований на проспекті Небесної Сотні, 2. У магазині площею 923 кв. м традиційно представлені жіночий та чоловічий одяг, нижню білизну і взуття, а також дитячі колекції і парфумерія. В Synergy Construction також відзначили, що меблювання нового торгового об’єкта DeFacto виконано з натуральних матеріалів: дерева, ротанга і металу. У колірній гамі переважають світлі відтінки, а великий обсяг приміщення створює відчуття легкості і простору.

Ще один об’єкт, який заслуговує на увагу – LC Waikiki у вінницькому ТРЦ Мегамолл, де 27 березня було запущена друга черга ТРЦ, що складається з трьох рівнів. Завдяки розширенню Мегамолл став найбільшим торгово-розважальним центром Вінниці. Загальна площа об’єкта, розташованого по вулиці 600-річчя, 17 Е, становить 55 000 кв. м, з яких 31 500 кв. м – орендна. Нова черга передбачає 10 000 кв. м орендних площ, з яких 1327 кв. м зайняв двоповерховий універмаг одягу LC Waikiki – французько-турецької марки одягу і модних аксесуарів.

Тут різні зони об’єднані єдиною концепцією, яка поєднує в собі використання сімейних цінностей в новій сучасній інтерпретації. Об’єднуючими елементами служать білі стіни і світла підлога, а колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: від сіро-коричневих стендів в зоні чоловічого одягу до кристально білих в дитячому відділі. Спираючись на філософію бренду «усі заслуговують того, щоб добре вдягатися», інтер’єр вийшов простим і відкритим, з увагою до деталей, в якому кожен, у кого є стиль, зможе знайти для себе щось цікаве.

Читайте також –

Як п’ять футбольних полів: стільки торгових площ Synergy Construction здала в експлуатацію в 2020 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку