З країни тисячі озер: як фінські інновації скорочують логістичні витрати українських рітейлерів

З країни тисячі озер: як фінські інновації скорочують логістичні витрати українських рітейлерів

11.10.2019 03:30
  751
Іван Зайцев

Регіональний менеджер з продажів міжнародної логістичної компанії K.Hartwall Ігор Чіріч про те, що група може запропонувати українському рітейлу, де і як можна скоротити витрати, та як підвищити ефективність роботи ланцюжка поставок.

Read in English

Цей матеріал також доступний російською мовою

16 жовтня, Ramada Encore Kyiv (Столичне шосе, 103) – Асоціація рітейлерів України та міжнародна логістична компанія K.HARTWALL запрошують на workshop, присвячений темі збільшення ефективності ланцюга поставок і економії коштів на логістиці. Своїми кейсами поділяться експерти Varus і Fozzy Group.

Напередодні події RAU розпитала представників K.Hartwall про те, що саме компанія пропонує українському ринку, як давно на ньому працює, з якими компаніями співпрацює вже, а з якими – має намір працювати надалі, та чого має намір домогтися в найближчому майбутньому. На запитання редакції відповідав регіональний менеджер з продажів міжнародної логістичної компанії K.Hartwall Ігор Чіріч.

– Розкажіть про бізнес вашої групи: які основні напрямки розвиваєте?

– K.Hartwall – фінська сімейна компанія, заснована в 1932 році в Седеркулле, Фінляндія. Ми підвищуємо ефективність логістики, пропонуючи інноваційні логістичні рішення, в тому числі зворотні вантажоперевезення та супутні послуги в трьох основних галузях: роздрібна торгівля, пошта та автомобільна індустрія.

На даний момент у нас понад 1500 задоволених клієнтів в більш ніж 65 країнах від Південної Америки до Австралії.

Ми тісно співпрацюємо з нашими клієнтами по всьому світу. Завдяки своїй ефективній можливості глобальної доставки K.Hartwall може гнучко обслуговувати своїх клієнтів незалежно від обсягів та місцезнаходження.

– Представлені ви вже в Україні? Якщо так – то як давно?

– Так, ми працюємо в Україні більше восьми років.

– Чим для вас, як для міжнародної компанії, приваблива Україна?

– Україна для нас дуже привабливий ринок. Він має дуже великий потенціал, і ми хочемо позиціонувати себе в якості ключового партнера для всіх компаній, зацікавлених в логістичних інноваціях, стійкості й економії коштів в ланцюжку поставок. Семінар, який ми проведемо в Києві 16 жовтня, є доброю нагодою розповісти про нас і дати учасникам можливість дізнатися та зацікавитися нашою продукцією.

– Які напрямки бізнесу маєте намір розвивати в нашій країні?

– На початковому етапі – це роздрібна торгівля, оскільки в такій великій країні, як Україна (45 мільйонів жителів), багато роздрібних продавців, як внутрішніх, так і міжнародних. Після цього напевно – це пошта, так як ця область розвивається дуже швидко в усьому світі.

– Що саме ви можете запропонувати українським компаніям сфери рітейлу? Які інновації, передовий досвід, нові ідеї?

– Ми можемо запропонувати широкий асортимент нашої продукції, але для роздрібної торгівлі найбільш цікавими є двосторонні, тристоронні, чотиристоронні рулонні контейнери (A-Frame Compactainer або Foldia).

Час – гроші. Велика частина економії в логістиці припадає на останні 50 метрів поставки.

Тому, щоб значно скоротити час обробки в магазинах, підвищити ефективність логістики та позбутися зайвих витрат при щоденній роботі, ми пропонуємо наші рішення (Roll Containers, Dollies, SmartCube тощо). Контейнери на роликах і візки (Roll Containers, Dollies) широко використовуються в західних і північних країнах. У Східній і Центральній Європі, вони також популярні, але є великий потенціал для зростання та розвитку.

– Ви розвиваєте бізнес в Україні самостійно або в партнерстві з локальним партнером?

– Обидва напрямки. Так, ми розвиваємо бізнес самостійно, але у нас є партнер, який підтримує нас. Зрештою, Україна – дуже великий ринок, і в даний момент необхідна підтримка в плані сервісу й інших послуг.

– З якими компаніями ви вже налагодили співпрацю, хто вам цікавий? Що нового або унікального можете запропонувати потенційним клієнтам?

– K.Hartwall працює з групою Fozzy, супермаркетами Varus, Велика Кишеня, Ашан і в даний час обговорює потенційне співробітництво з декількома іншими ритейлерами.

Ми зацікавлені у співпраці з усіма рітейлерами в Україні, а також в сегменті DIY, оскільки ми розробили дуже цікаве й економне рішення, таке як SmartCube і SmartCube Jumbo, для такого роду компаній.

Крім того, для покупців безалкогольних напоїв та інших напоїв ми пропонуємо наші візки (піддон розміром 1/4, піддон розміру 1/8) з пластиковими лотками, в які можна покласти ПЕТ-пляшки, Tetra Pack, банки, скляні пляшки тощо і доставити їх на наші перехідники.

Ми представимо ці рішення на нашому семінарі, щоб у всіх була можливість побачити і випробувати їх. Ці рішення нові на українському ринку, але я думаю, що в найближчі пару років вони стануть частиною стандартного устаткування.

– Як оцінюєте рівень конкуренції в Україні у вашій сфері? Кого бачите своїми основними суперниками і як збираєтесь з ними конкурувати?

– Ми розуміємо, що в кожному бізнесі є конкуренція, це нормально і добре. В Україні в цьому бізнесі велика різноманітність товарів і цін.

Ми відзначаємо, що нашим клієнтам дуже важлива якість. Наші продукти при нормальному використанні можуть служити 7-12 років.

В кінцевому рахунку, якщо поділити ціну на загальну кількість років використання наших продуктів, виходить, що ми одні з найдешевших. У одного з наших клієнтів ми з подивом виявили контейнер Roll, якому понад 20 років. Ось чим ми відрізняємося від конкурентів.

В Україні наші партнери це визнали.

– Які проблеми української сфери логістики ви вже бачите, і як їх можна вирішити?

– Ми бачимо, що багато часу витрачається на обслуговування дерев’яних піддонів, стрейч-плівки і так далі.

Наприклад, зараз компанії, які використовують дерев’яні піддони, витрачають багато часу, використовуючи візки для покупок і повертаючись до складу кілька разів на зміну замість того, щоб працювати з клієнтами.

Як ми всі знаємо в нашому регіоні, багато людей переїжджають в західні країни, і всі стикаються з нестачею робочої сили, тому зараз основна увага приділяється тому, як мінімізувати витрати часу на щоденні операції в логістиці та магазинах. Це той момент, коли ми можемо запропонувати не тільки наші рішення, які допоможуть заощадити час і гроші, але також наш досвід, підтримку та поради про те, що можна зробити, щоб скоротити витрати.

– Як бачите ваш український бізнес через три-п’ять років?

– Ми б хотіли, щоб K.Hartwall став відомим ім’ям на українському ринку і справжнім ключовим партнером, від якого можна очікувати максимальної підтримки, хорошої якості та чесної співпраці.

Читайте також –

Запрошуємо на workshop «RAU LOGISTIC DAY. Як максимізувати ефективність ланцюга постачання на 35% та заощадити кошти на логістиці на 20%»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку