
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Мережа ювелірних магазинів Zarina, яка об’єднує 44 торгові точки на території України, приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Ювелірний Дім Zarina з 1998 року створює ексклюзивні прикраси, що підкорили серця багатьох українок. Вироби бренду – одні з найвідоміших в Україні. Zarina — це 44 магазини, в яких представлені вишукані коштовності у класичному стилі та патріотичній тематиці.
Бренд позиціонує себе як потужна платформа для об’єднання активних жінок, які усвідомлюють свою цінність. Zarina вже давно і постійно співпрацює з відомими українськими та закордонними дизайнерами.
У 2019 році Ювелірний Дім провів масштабний ребрендинг і презентував п’ять суб-брендів, кожен з яких представляє ювелірні вироби для певної аудиторії. Zarina You – яскраві прикраси для молодої аудиторії, Zarina Story – сентиментальні прикраси, Zarina Creative – коштовності для творчих натур, Zarina Jewel – вироби, що підкреслюють статус, для жінок, що підкорили вершини та насолоджуються життям.
Керівництво та колектив RAU вітають ювелірний дім Zarina серед членів профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Читайте також
Мережа магазинів Famo стала членом Асоціації рітейлерів України