Ювелірна мережа Золотий Вік відкрила п’ять нових магазинів за один місяць

Ювелірна мережа Золотий Вік відкрила п’ять нових магазинів за один місяць

03.11.2023 11:35
  802
Валерія Байда

Найбільша в Україні ювелірна мережа поповнилась ще п’ятьма новими магазинами, що відкрились по всій країні. Так, у жовтні свої двері відкрили магазини у Харкові, Одесі, Стрию та Славутичі, а в Луцьку чинний магазин оновив свій формат. Загальна кількість мережі вже сягнула 370 магазинів.

Золотий Вік посилює свою присутність на ринку попри війну, що свідчить про стабільну зосередженість компанії на доступі українців до вишуканих ювелірних прикрас та якісному професійному обслуговуванні.

“Однією з ключових переваг мережі Золотий Вік – широкий вибір ювелірної продукції, що відзначається різноманітністю стилів та дизайну. Кожен наш клієнт має можливість вибирати серед широкого асортименту щось особливе саме для себе та своїх близьких. Ми пропонуємо прикраси на будь-який смак та гаманець, та головне – що такий вибір знаходиться поруч і доступний як у мегаполісах, так і у невеликих містах України”, – зазначають в ювелірній мережі.

З кожним відкриттям нового магазину Золотий Вік створює нові можливості для працевлаштування, що впливає на споживчу активність та підвищення життєвого рівня в різних містах. Розширення мережі підсилює внутрішній ринок ювелірної галузі. Все це сприяє підтримці та розвитку української культурної спадщини, яка відображена в дизайні багатьох ювелірних прикрас.

Тож, найбільша в Україні ювелірна мережа Золотий Вік запрошує українців завітати у нові магазини, що відкрилися:

  • м. Харків: пл. Конституції, 16, пр. Гагаріна, 179
  • м. Одеса, вул. Філатова, 84/1
  • м. Стрий, пл. Ринок, 29
  • м. Славутич,  Поліський квартал, 60
  • оновлений магазин у м. Луцьк, вул. пр. Сухомлинського, 1

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  77
Усі новини ринку