JOYKIS – перша інноваційна еко-акція з доповненою реальністю в супермаркетах України

JOYKIS – перша інноваційна еко-акція з доповненою реальністю в супермаркетах України

06.04.2021 08:00
  1992
rau

Регіональні лідери рітейлу України запустили першу інноваційну еко-акцію лояльності JOYKIS з доповненою реальністю (AR), підтримавши глобальний тренд турботи про навколишнє середовище.

В акції зможуть взяти участь покупці 11 торгових мереж, які приєдналися до проекту: Рукавичка, Фора, Таврія В, Аврора, Рост, Делікат, Семья, Зеркальный, Тайстра, Файно маркет та Економ. Ініціатива, навколо якої об’єдналися кілька гравців рітейлу, просуватиме екологічні “Цілі у сфері сталого розвитку”, прийняті на Генеральній Асамблеї ООН у 2000 році. Серед цілей окремо відзначені захист природи, відновлення екосистеми та сприяння раціональному використанню природних ресурсів – лісів, морів, океанів. Їм і присвячена еко-акція JOYKIS.

Стати учасником акції зможе кожен. Для цього необхідно виконати прості умови:

  • зробити покупки на суму від 99 грн в одному з магазинів-учасників акції;
  • отримати картку з героєм JOYKIS;
  • купити товари партнерів акції та отримати додаткові картки;
  • активувати додаток і збирати ігрові бали.

Акція пройде з 1.04 по 23.05 в понад 1430 магазинах по всій Україні.

Еко-акція орієнтована на дітей 3-8 років, а також їхніх батьків. Її мета – розповісти маленьким жителям планети в ігровій формі, які є способи поліпшити екологію Землі та як вони самі можуть допомогти природі.

Граючи картками JOYKIS, діти навчаються піклуватися про природу, правильно сортувати сміття і робити планету чистою та ще зеленішою.

Учасникам акції пропонують зібрати команду еко-друзів: 24 герої JOYKIS, які розділені на 4 команди відповідно до середовища, в якому вони живуть: ліс, вода, повітря і місто. Всі герої унікальні, але їх об’єднує турбота про природу.

Кожна картка двостороння: на лицьовій частині – кольорове зображення героя, на тильній – чорно-біла для розфарбовування. Герой “оживає” в тих кольорах, якими його розфарбує гравець. Для цього потрібно завантажити безкоштовний мобільний додаток  JOYKIS на смартфон і навести камеру на героя. Всі отримані картки можна зібрати у спеціальний альбом.

І головний підсумок проекту – під кінець акції у всіх учасників, і маленьких, і дорослих, буде можливість в реальному житті допомогти природі. Зробити це можна буде в колаборації з бізнесом. Рітейлери, які підтримали акцію, посадять дерева в обмін на бали гравців. Чим більше балів, тим більше дерев.

«Компанія Львівхолод завжди була, є і буде соціально відповідальною перед українським суспільством, перед мешканцями кожної громади, в якій ми присутні. У своїй бізнес діяльності ми максимально прагнемо зберегти навколишнє середовище для майбутніх поколінь. А ще мережа магазинів «Рукавичка» завжди активно впроваджує інновації. Для нас «Джойки» – це не просто гра чи розвага. Це чудова можливість сформувати звички екодружби серед дітей. І хтозна, можливо, потім вони ще й допоможуть стати більш екодружніми навіть своїм батькам!» – відзначає генеральний директор торгово-виробничої компанії Львівхолод, що управляє мережею магазинів Рукавичка, Роман Козак.

«Нам важливо, що ми пропонуємо не просто нову дитячу гру, а великий еколого-соціальний проект. Мета JOYKIS – навчити піклуватися про навколишнє середовище, розповісти, що кожен з нас може зробити вже сьогодні. Адже почати можна з найпростіших дій – вимкнути воду, коли чистите зуби, вимкнути світло, коли вийшли з кімнати, і викинути скляну або пластикову пляшку в відповідну урну. За допомогою проекту JOYKIS у нас є можливість навчати дітей найпростішим правилам в цікавій ігровій формі і разом зробити вагомий внесок в озеленення нашої планети», – зазначила маркетинг-директор мережі Фора Оксана Міцкевич.

«Ми усвідомлюємо, що сьогодні без щирої уваги до покупців, розуміння їхніх інтересів та потреб неможливо рухатися вперед. Тому при плануванні маркетингової активності ми завжди враховуємо нові, актуальні тренди і прагнемо працювати на перспективу. Екологічність стає все більш привабливою і сьогодні є одним із головних трендів суспільства. Вважаю, що кожен із нас може зробити свій посильний внесок для поліпшення навколишнього середовища. Тому мета проекту – донести до дітей важливість дбайливого ставлення до природи, дати їм можливість разом із батьками відчути відповідальність за навколишнє середовище», – прокоментував комерційний директор мережі Таврія В Валерій Задонський.

Еко-проект ініціювала компанія Art Nation Loyalty, яка спеціалізується на створенні акцій лояльності з інноваційними технологіями. Така ініціатива була розроблена у відповідь на локальний і глобальний тренди. Згідно зі звітом GFK, понад 59% населення Землі стурбовані питаннями екології. Це впливає і на споживчі звички. Люди прагнуть до того, щоб захищати навколишнє середовище своїми діями і готові підтримувати бізнес, який орієнтований на впровадження і розвиток ініціатив, пов’язаних із захистом природи. За останніми даними досліджень Survey Monkey Audience, понад 35% покупців нададуть перевагу еко-френдлі продукту більш дешевому. Ці настрої та уподобання характерні і для українського споживача.

“Старт даної акції був тільки питанням часу. Адже відомо, що світ стає більш еко-свідомим. Ми в свою чергу побачили потенціал у тому, щоб об’єднати регіональних лідерів рітейлу і споживачів навколо ідеї захисту природи. Наша акція допомагає батькам говорити з дітьми про екологію в ігровій формі, що допомагає формуванню еко-звичок з малих років. Акція лояльності з позитивними героями і доповненою реальністю робить гру більш захоплюючою для дітей. Думаємо, це безпрограшне рішення. Природа отримує своєчасну турботу, а рітейлери – зміцнення іміджу та посилення лояльності клієнтів. Це перша подібна національна акція на ринку українського рітейлу, яка об’єднує декількох гравців з різних регіонів навколо однієї мети. Віримо в її успіх!” – поділився генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович.

Читайте також –

Новини FMCG за березень: нові SPAR, третій Мі Маркет в Києві, розширення мережі М’ясомаркет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  50
Усі новини ринку