
Eva у 2024 році: виторг 27 млрд грн, майже відновили кількість магазинів до довоєнної


Мережа мультимаркетів Аврора проаналізувала замовлення клієнтів у різдвяно-новорічний період. Найбільш популярними товарами в онлайн виявилися: календар з побажаннями на 2025 рік, іграшка-антистрес «Лапка», шоколадна фігурка «Святий Миколай» та санки-тюбінг. А 1 січня 2025 року купували здебільшого шоколад, каву та господарчі товари.
Найактивнішими покупцями були мешканці Київської, Дніпропетровської та Харківської областей, а принципової різниці між наповненням кошика між регіонами не було. Як у західному, так і в центральному регіонах, а також на прифронтових територіях найбільш затребуваними були наступні категорії товарів:
Щоб не залишати незавершених справ на 2025 рік, українці активно замовляли товари 31 грудня. У проміжку між 11:00 та 16:00 було оформлено третину замовлень всього дня. Останнє ж замовлення 2024 року зробили за 15 хвилин до 00.00. І це був спінінг.
Перше замовлення нового року було оформлено вже о 00:19. Склад кошика цілком святковий: зефір, календар та вівсяне печиво. Проте найпопулярніші категорії товарів першого дня 2025 року були більш звичними: «Товари для кухні», «Побутова хімія», «Напої та продукти» та «Зоотовари».
Топ-товарами 1 січня стали:
Найбільшим замовленням цього дня стало 100 одиниць корму для тварин.
26 грудня 2024 року команда Аврора отримала замовлення, що складалося з 840 одиниць товару і стало найбільшим за весь грудень. Завдяки партнерству із Нова пошта посилка була успішно доставлена замовнику.
У підсумку у грудні 2024 року клієнти мережі зробили майже вдвічі більше інтернет-замовлень у порівнянні з груднем минулого року. Це не може не радувати, адже попри надскладну ситуацію українці все одно готувалися до свят і замовляли подарунки своїм близьким.