
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Нещодавно в столичному ТРЦ Dream Town-2 розпочав роботу один з найбільших в країні спортивних магазинів формату аутлет – Intersport Outlet City.
Цей матеріал доступний російською мовою
З нагоди відкриття магазину RAU публікує фотоогляд нового рітейл-проекту компанії Епіцентр К, яка розвиває мережу швейцарського бренду Intersport в Україні.
Як розповіли в прес-службі торгової мережі, Intersport Outlet City в ТРЦ Dream Town-2 займає майже 7000 кв. м площі, що робить його одним із найбільших спортивних аутлетів в Україні.
Торговий об’єкт працює в абсолютно новому для мережі форматі – sport & fashion. «Цей унікальний концепт поєднуватиме асортимент аутлету: спортивного одягу, взуття, аксесуарів різних сезонів, традиційно представлених в мережі Intersport, із модним асортиментом для комфортного щоденного носіння в стилі casual. Тут, в єдиному магазині мережі, окрім традиційних спортивних брендів, ми вперше представимо понад 30 відомих торгових марок взуття та одягу, зокрема преміальних, в casual style, зі знижками до 80%», – зазначає директор Intersport Україна Юлія Максименко.
У Intersport Outlet City є велика зона джинсів різного крою для жінок, чоловіків і дітей з продукцією відомих світових брендів: Big Star, Guess, Levis, Calvin Klein, DKNY, G-Star та багатьох інших. Загалом тут представлено близько 13 000 моделей.
Ще одна цікава деталь – безпосередньо в магазині облаштована майстерня. Завдяки цьому покупець відразу може підігнати джинси за зростом та фігурою, якщо буде необхідність.
Дизайн магазину виконаний у стилі вулиць великого американського міста.
При вході у магазин розташоване кафе, де можна відпочити, випити кави та перекусити під час шопінгу. Кафе являє собою фуд-трак з їжею як з американських фільмів. В асортименті широкий вибір напоїв та хот-догів, представлені й веганські.
Велику увагу в магазині приділили асортименту взуття. В Intersport Outlet City працює велика зона кросівок та іншого взуття. Загалом – близько 35 000 пар.
На території розташований дитячий майданчик. Зона для дітей поєднує в собі велику кількість розваг. Представлені ігрові автомати, є настільний теніс та хокей.
На території створено креативний простір для івентів. Зона повністю обладнана всім необхідним для заходів та вміщує 120 відвідувачів.
Ще один цікавий момент – по магазину продавці пересуваються на самокатах. Таку можливість мають і покупці. Для цього необхідно звернутися до продавця та попросити його видати вам самокат.
Директор з маркетингу Intersport Україна Марія Баянова розповіла, що у магазині постійно діятимуть знижки та цікаві пропозиції: «У магазині вже діють знижки до -80%, як і в кожному нашому магазині аутлет-формату. А для того, аби зробити спорт максимально доступним кожному українцю – ми щомісяця запускаємо цікаві акції. Однією із найулюбленіших для наших покупців є пропозиція 1+1=3. Її та інші цікаві акції, квести та активності плануємо запускати і в Intersport Outlet City у майбутньому».
Нагадаємо, Intersport – це швейцарська мультибрендова мережа магазинів спортивних товарів. В Україні працює з 2016 року на правах франшизи, яку купила компанія Епіцентр К. Кількість торгових точок Intersport налічує 50 по всій країні. В мережі Intersport зібрані товари понад 70 видатних світових брендів: Nike, Puma, Adidas, New Balance, Asics та багатьох інших.
Читайте також –
Юлія Максименко, Intersport: Що відбувається на ринку спортивного рітейлу під час карантину