
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами»


Компанія TA-DA! активно працює в напрямку підвищення швидкості й зручності обслуговування клієнтів, впроваджуючи інноваційні рішення. Компанія зробила крок уперед і в одному супермаркеті створила нове робоче місце касира, яке поєднує в собі звичайну касу та касу самообслуговування.
Йдеться про новий формат робочого місця касира, який дозволяє працювати у класичному режимі обслуговування “касир+покупець”, або ж автоматично переходити в режим самообслуговування за необхідності.
Такий підхід розширює можливості роботи персоналу в супермаркеті, адже продавець-консультант матиме змогу працювати в торговому залі в той час, коли покупець самостійно здійснює покупку за допомогою екрану каси самообслуговування.
У компанії TA-DA! переконані, що інновація такого формату не просто технічне оновлення, а стратегічна оптимізація обслуговування клієнтів, що сприяє:
Покращене робоче місце касира наразі працює в тестовому режимі в одному із супермаркетів, однак в майбутньому компанія планує впровадити це й на інші торгові точки, і використовувати як стандарт для оптимізації сервісу та підвищення ефективності роботи персоналу в супермаркеті.
Інноваційні рішення у сфері ритейлу — це приклад того, як сучасні технології можуть ефективно змінювати звичні процеси, роблячи їх швидшими та зручнішими як для клієнтів, так і для персоналу. А для компанії TA-DA! — ще один крок до сучасних супермаркетів, де технології працюють на зручність, ефективність і чудовий результат.