Каса 2в1: інноваційні рішення компанії TA-DA! в оптимізації обслуговування клієнтів

Каса 2в1: інноваційні рішення компанії TA-DA! в оптимізації обслуговування клієнтів

Сьогодні
  278
Дудка Оксана

Компанія TA-DA! активно працює в напрямку підвищення швидкості й зручності обслуговування клієнтів, впроваджуючи інноваційні рішення. Компанія зробила крок уперед і в одному супермаркеті створила нове робоче місце касира, яке поєднує в собі звичайну касу та касу самообслуговування.

Йдеться про новий формат робочого місця касира, який дозволяє працювати у класичному режимі обслуговування “касир+покупець”, або ж автоматично переходити в режим самообслуговування за необхідності.

Такий підхід розширює можливості роботи персоналу в супермаркеті, адже продавець-консультант матиме змогу працювати в торговому залі в той час, коли покупець самостійно здійснює покупку за допомогою екрану каси самообслуговування.

Як це технічно оптимізує процес роботи з клієнтами:

  • Ключова перевага: один пристрій — два режими роботи. Два сенсорні екрани, статично зафіксовані у своїх позиціях, що збільшує надійність системи (немає рухомих елементів), а також знімає з касира можливість вибору режиму роботи. Це забезпечується завдяки єдиному інтерфейсу та унікальному програмному забезпеченню.
  • В основі такого рішення — розробка власного універсального програмного забезпечення, яке підтримує обидва формати роботи: як роботи касира, так і покупця у режимі самообслуговування.
  • Касир та покупець бачать простий, адаптований інтерфейс в корпоративному стилі компанії. Оптимізований UX\UI дизайн під швидкість здійснення продаж.

Переваги впровадження нового робочого місця касира

У компанії TA-DA! переконані, що інновація такого формату не просто технічне оновлення, а стратегічна оптимізація обслуговування клієнтів, що сприяє:

  • економії ресурсів — не потрібно купувати додаткові ліцензії для окремого пристрою;
  • зменшенню навантаження на персонал — продавець-консультант матиме змогу приділити більше часу роботі в залі та надавати якісні консультації покупцям щодо товарів;
  • оптимізації площі супермаркету — одне робоче місце замість двох, що особливо актуально для мінімаркетів;
  • мінімізація черг завдяки можливості самообслуговування.

Покращене робоче місце касира наразі працює в тестовому режимі в одному із супермаркетів, однак в майбутньому компанія планує впровадити це й на інші торгові точки, і використовувати як стандарт для оптимізації сервісу та підвищення ефективності роботи персоналу в супермаркеті.

Інноваційні рішення у сфері ритейлу — це приклад того, як сучасні технології можуть ефективно змінювати звичні процеси, роблячи їх швидшими та зручнішими як для клієнтів, так і для персоналу. А для компанії TA-DA! — ще один крок до сучасних супермаркетів, де технології працюють на зручність, ефективність і чудовий результат.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку