Ігор Ковальов, Ашан Україна: Ми працюємо над новим коцептом – магазин майбутнього та маємо стратегію розвитку в Україні на найближчі роки

Ігор Ковальов, Ашан Україна: Ми працюємо над новим коцептом – магазин майбутнього та маємо стратегію розвитку в Україні на найближчі роки

17.09.2021 08:00
  3243
Дарія Осіїк

Директор з розвитку компанії Ашан Україна про інвестиції та захист прав інвестора, плани розвитку на наступний рік, результати роботи та нові формати мережі Ашан.

Читати російською мовою

Директор з розвитку компанії Ашан Україна Ігор Ковальов під час свого виступу у рамках панельної дискусії «Міжнародні рітейл інвестиції» на щорічному спеціалізованому форумі для інвесторів RAU Investment Forum 2021 розповів про те, чого очікують від України іноземні інвестори, які нові формати розвиватиме мережа Ашан та чому повертається до відкриття фізичних точок продажів. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами цього виступу.

Про сприятливі умови для надходження іноземних інвестицій

Іноземні інвестори очікують від України створення наступних умов:

  • прозорість
  • можливість планувати на довгий період (7-10 років вперед)
  • зрозумілі правила гри. Тобто єдине вікно, єдині правила для всіх.

Про нові відкриття

Ми не відкривали великі фізичні магазини три роки, були зосереджені на розвитку діджитальних каналів комерції для підсилення нашої присутності по всій Україні. В 2018 році останніми нашими відкриттями були проекти у Львові та ТЦ Auchan Rive Gauche у Києві.

Але зараз маємо багато нових планів та стратегію розвитку в Україні – ми готові повернутися до фізичної експансії.

Ми вже реалізували спільний проект з ТЦ Караван, а також розвиваємо формат ультра-наближеності Ашан pick up point  – фіджитальні точки продажів, які відкриваємо практично щомісяця.

Панельная дискусія «Міжнародні рітейл інвестиції» 

Про нові формати

Великі формати на 10, 12, 15 тисяч кв. м тепер швидше будуть винятком, оскільки ми вже маємо достатній пул гіпермаркетів і будемо розвивати більш зручні формати меншої площі – це дозволить нам з однієї сторони зберегти нашу перевагу – найширший вибір та великий простір для отримання нового клієнтського досвіду в магазині, а з іншого боку – обирати більш привабливі локації в серці міста та в зоні життя наших клієнтів.

Про інвестиції у нові проекти

Зараз у нас в пріоритеті розширення присутності в Україні і як я казав, ми повертаємось до фізичної експансії – усі деталі зможемо анонсувати в середині осені. Забігаючи наперед відмічу, що ми розглядаємо три формати: ультра-наближеність (невеликий формат – pick up point, який у часи пандемії виявився найоптимальнішим), супермаркет і гіпермаркет, але без гігантоманії.

Також розглядаємо колаборацію з іншими рітейлерами та гравцями ринку, варіанти входу в street-рітейл. Крім того, ми продовжуємо співпрацювати з фермерськими господарствами та невеликими локальними виробниками, підтримувати вітчизняне виробництво. Наша відмінна властивість – фермери вирощують щось унікальне саме для нашого клієнта, а також мають впевненість, що Ашан як надійний партнер, гарантовано візьме продукцію під реалізацію та супроводить за потреби на всіх етапах. Окрім цього ми інвестуємо у розвиток власного виробництва – пекарні в магазинах, холодні та гарячі цехи, виготовлення піци, власна броварня та ціла низка проривних проектів, що зараз в розробці. Синтез усіх напрацювань можна буде побачити у новому концепті «магазин майбутнього», по якому вже фіналізується стратегія та ведуться перемовини з партнерами.

Тож ми готові до експансії та відкриті до пропозицій найрізноманітніших локацій для наших майбутніх магазинів у містах присутності Ашан і не тільки.

Читайте також – 

День інвестора: як пройшов RAU Investment Forum 2021 (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку