
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


CEO Благодійного фонду Руслана Шостака поділилася механізмами для українського ритейлу, щоб допомогти ЗСУ наблизити Перемогу України.
З початком повномасштабного вторгнення український ритейл активно долучається до благодійних ініціатив допомоги ЗСУ: компанії створюють власні благодійні проєкти та об’єднуються задля спільної мети. До того ж і українці здебільшого віддають перевагу соціально відповідальному бізнесу. Благодійний фонд Руслана Шостака – українська благодійна організація, яка спеціалізується на допомозі Силам оборони України та постраждалим від російсько-української війни. Займається евакуацією дітей-сиріт з України під час війни – в рамках проєкту «Дитинство без війни» , а також придбанням і постачанням для потреб захисників України автоколісного транспорту, його сервісного обслуговування – в рамках проєкту ГеройCar. В ході виставки RAU Expo 2024 Євгенія Бут, CEO Благодійного фонду Руслана Шостака, представила проєкт ГеройCar та познайомила з дієвими і перевіреними механізмами допомоги ЗСУ і безпосередньо мобілізованим працівникам. RAU обрала основне з виступу.
Фокус фонду – постачання колісного транспорту для потреб підрозділів ЗСУ без посередників. Ми маємо партнерів за кордоном, які знаходять автівки за найнижчими цінами. Також володіємо експертизою в потребах військових частин – знаємо, що найбільш потрібно на фронті. Та й нами відпрацьовані перевірені механізми збору коштів.
І вже понад 350 пікапів перебувають в ЗСУ, проте ціль – 1000 одиниць.
Ініціатва «Від малого до великого»: ГеройCar, спільно з партнерами, мережею аптек Подорожник, мережею магазинів Eva та Varus, АЗС WOG, запустили довгострокову акцію для допомоги фронту.
Клієнти мереж-партнерів на своїх полицях реалізують іграшковий пікап, а весь прибуток з продажів йде на покупку реальних автівок.
Важливо, що партнери мають можливість вирішувати, у який саме підрозділ Збройних сил буде направлене авто. Зазвичай пікапи спрямовують у ті підрозділи, де служать працівники компанії. Таким чином бізнеси демонструють свою соціально-корпоративну відповідальність. Зустрічала дослідження, згідно з якими близько 60% компаній спрямовують фінансову допомогу армії та підтримують власних співробітників, що перебувають в лавах ЗСУ. Важливо, що проєкт ГеройCar має можливість допомагати адресно, безпосередньо тому підрозділу ЗСУ, який обирає компанія.
І перша партія іграшкових пікапів, понад 10 000 одиниць, була реалізована у мережах Eva та Varus впродовж двох тижнів. А продаж 3300 іграшкових автівок – це можливість придбати один справжній пікап.
Співпраця з фондом передбачає не лише реалізацію іграшкових пікапів, це може бути продаж інших благодійних товарів, механіки з власними торговими марками, донат у чек чи допомога у придбані авто для ваших співробітників.
Маємо кейс з ТМ Galicia та рекрутером та блогером Сергієм Марченком. Разом з ними був створений маленький сік «Морква-ракета», кошти з реалізації якого перераховуються на закупівлю великих пікапів.
До проєкту «Від малого до великого» постійно долучаються нові партнери. Так, на форумі RAU Expo 2024 був підписаний меморандум про стратегічну співпрацю з новим вагомим учасником – Vodafone Retail, який підтримує країну та українців з першого дня повномасштабного вторгнення. Компанія доклала неабияких зусиль, аби мільйони людей не втратили звʼязок з рідними та близькими, а також спрямувала на соціальні та благодійні ініціативи понад 1,7 млрд грн протягом 2022-23 років. Долучившись до благодійного проєкту ГеройCar, магазини Vodafone стануть не тільки точками вибору найсучасніших ґаджетів та аксесуарів, а й локаціями з продажу спеціальних іграшкових машинок в підтримку ініціативи «Від малого до великого». В компанії Vodafone Retail це роблять, щоб підтримати співробітників компанії, які вступили до лав ЗСУ, та українських оборонців загалом.