Хіт сезону: мільйони переглядів та діамантові сюрпризи в акції WOW BOX від АТБ

Хіт сезону: мільйони переглядів та діамантові сюрпризи в акції WOW BOX від АТБ

Сьогодні
  132
rau

Цієї зими АТБ Маркет створив особливу новорічну атмосферу для українських родин завдяки ексклюзивному WOW BOX – святковому набору, що став джерелом сюрпризів, незабутніх емоцій та щирої радості. 

Кожен WOW BOX містив у собі:

  • Солодощі.
  • Сертифікати від Столичної ювелірної фабрики номіналом 200, 500 або 1000 гривень.
  • Шанс знайти ювелірні прикраси з колекції «Символи життя» або виграти суперприз – каблучку з діамантом від Столичної Ювелірної Фабрики.
  • Для найменших членів родини у кожному боксі були особливі сюрпризи: розмальовка та набір із 6 карток для AR-гри “Казкові герої”, що оживляють улюблених персонажів, таких як “Кіт у чоботях”, “Лускунчик”, “Піноккіо” та інші.
  • Картку-сюрприз Прайзі з гарантованими сертифікатами від партнерів: Sweet.tv, Фокстрот, Englishdom та TOM.

WOW BOX можна було придбати з 3 грудня 2024 року до 7 січня 2025 року ексклюзивно у мережі АТБ-Маркет за спеціальною ціною 149 грн (повна вартість 300 грн), здійснивши покупку на суму від 100 грн або придбавши товари партнерів. При оплаті карткою АТБ діяла додаткова знижка 50% на другий WOW BOX.

Результати акції

WOW BOX – хіт продажів! За перші дні акції було продано понад 50% наборів, зробивши WOW BOX головним святковим подарунком країни. Особливий ажіотаж викликав пошук ювелірних прикрас з діамантами.

WOW BOX у TikTok – тренд грудня. Розпакування боксу стало головним символом свята у соцмережах, зібравши понад 4 мільйони переглядів у TikTok. Користувачі ділилися радістю і яскравими моментами, наповнюючи стрічки святковою магією від WOW BOX.

10 учасників акції стали власниками унікальних каблучок із діамантами від партнера акції – Столичної Ювелірної Фабрики.

Додаток АТБ увірвався в топ безкоштовних додатків на iOS та Android, посівши перші місця в чартах у перші дні акції.

WOW BOX розроблений у партнерстві з компанією Art Nation Loyalty, що спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності та створює товари-блокбастери для FMCG.

“WOW BOX став символом різдвяно-новорічної магії, яка об’єднала десятки тисяч українців. Ми в Art Nation Loyalty пишаємося тим, що створили продукт, який приніс стільки позитивних емоцій та став справжнім хітом сезону. Ця акція довела, що вдале поєднання фізичних подарунків, цифрових розваг та надійного партнерства створює незабутній досвід для споживачів, – підсумовує засновник і СЕО Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович. – Щиро дякуємо кожному, хто долучився до цієї дивовижної історії та обіцяємо ще більше сюрпризів у майбутньому!”

Довідка. АТБ Маркет – найбільша роздрібна мережа національного масштабу. На кінець 2024 року, торговельна мережа АТБ налічує 1245 магазинів в різних областях України та продовжує демонструвати високі темпи зростання.

Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлу та створює товари-блокбастери для FMCG. Art Nation Loyalty – фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку