Столичний ТЦ ХІТ MALL з супермаркетом Novus відкриється у травні 2021 року
Продуктовий супермаркет Novus вже почав адаптацію свого приміщення в ТЦ ХІТ MALL. Інші орендарі торгового центру зможуть розпочати ремонти в своїх приміщеннях не пізніше лютого.
Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером ТЦ ХІТ MALL. За словами директора RDA Таїсії Литовченко, зведення ХІТ MALL почалося ще у 2018 році, а зараз проект виходить на фінальний етап реалізації. Будівництво здійснюється відповідно до раніше затвердженого графіка: вже розпочато оздоблювальні роботи всередині об’єкта, проводиться благоустрій прилеглої території. Тому девелопер не має наміру затримувати введення ТЦ в експлуатацію, і планує відкрити його вже у травні цього року.
«Київ залишається дуже перспективним з точки зору девелопменту торговельної нерухомості. Столиця України та чисельність її населення динамічно зростають, але при цьому в порівнянні з іншими великими містами Європи Київ залишається відносно незаповненим якісними торговими площами. Підвищений попит на торгові приміщення в професійних ТРЦ підтверджує, наприклад, і досвід Retroville, який заповнився орендарями в найкоротші терміни навіть в умовах пандемії. Тому ми також впевнені в успіху майбутнього ТЦ ХІТ MALL», – каже Таїсія Литовченко.
ХІТ MALL – це чотирьохрівневий торговий комплекс, який знаходиться в густонаселеному житловому масиві на проспекті Перемоги, 134/1. Його загальна площа складе близько 16 000 кв. м, тоді як орендна – майже 10 000 кв. м.
Якірним орендарем ТЦ стане продуктовий супермаркет Novus. За словами директора департаменту оренди компанії Novus Україна Юлії Харченко, супермаркет займе площу близько 2450 кв. м. А в цілому в торговому центрі розмістяться до 80-ти магазинів, а також ресторани та кафе.
«З огляду на, що ХІТ MALL – це невеликий торговий центр районного масштабу, його tenant-mix буде орієнтований на задоволення повсякденних потреб відвідувачів. Зокрема, супермаркет Novus забезпечить клієнтів широким асортиментом свіжих та якісних продуктів харчування і буде працювати на мінус першому поверсі ТЦ. Поруч з супермаркетом планується розмістити й інших рітейлерів з товарами повсякденного попиту. Зокрема – зоомагазин, аптеку, drogerie-оператора і ряд сервісних орендарів», – коментує Харченко.
Для формування оптимального пулу орендарів девелопер ТЦ також залучає брокерські компанії, які мають необхідний досвід та експертизу ринку рітейлу та торговельної нерухомості.
Компанія RDA вже підписала договори оренди з низкою ювелірних рітейлерів і магазинами операторів зв’язку. Крім цього, вона має намір залучити в об’єкт відомі мережі побутової техніки та електроніки, великого рітейлера товарів для будинку, кілька операторів одягу та взуття, а також заклади громадського харчування.
«В ТЦ ХІТ MALL повинні бути як невеликі кав’ярні та закусочні, так і великі формати громадського харчування, в тому числі – ресторани. Ми вже ведемо переговори з провідними ресторанними мережами, адже для нас критично важливо надати відвідувачам не тільки можливість придбати всі необхідні товари, а й випити в ТЦ кави, перекусити або повноцінно поїсти і відпочити в ресторані. З одного боку, фуд-оператори дозволять дати додатковий сервіс і зручність для клієнтів, а з іншого – це інструмент для збільшення часу їх перебування в торговому центрі», – пояснює Таїсія Литовченко.
Директор RDA додає, що окрім tenant-mix однією з ключових переваг ТЦ ХІТ MALL буде його локація. Торговий центр розташований неподалік від станції метро Житомирська – однієї з головних транспортних розв’язок Києва, яка з’єднує столицю з активно зростаючої приміською зоною. Загальний середньоденний трафік локації ТЦ ХІТ MALL – близько 140 000 людей, в тому числі населення найближчих будинків (24 000 осіб), пасажиропотік станції метро (36 000 осіб на добу) і трафік по проспекту Перемоги.
Щоб максимально ефективно використовувати транзитний трафік, девелопер має намір облаштувати прямий доступ зі станції метро, а також обладнати зручні під’їзні шляхи і паркінг на 180 автомобілів. У компанії впевнені, що вдала локація і концепція ТЦ, а також ефективні логістичні рішення дозволять орендарям комплексу отримувати хорошу відвідуваність і товарообіги як в будні, так і у вихідні дні.
Читайте також –
Столичний ТЦ ХІТ MALL завершує формування пулу ювелірних операторів