
Галя Балувана у Хмельницькому стає Multi Cook


Близько 20 магазинів Галя Балувана у Хмельницькому та області переходять під бренд Multi Cook. Це ініціатива франчайзі — власника мережі з 20 магазинів у регіоні, а також у містах Ізмаїл (Одеська обл.) та в Києві.
«Партнер прийняв рішення приєднатися до нашої мережі, оскільки вже має два об’єкти, як партнер у Хмельницькому з франшизи Gabar. Окрім цього, він володіє магазинами в Молдові та Польщі під брендом Multi Cook. Наразі він перебуває на стадії масштабного ребрендингу у Хмельницькому», — зазначає засновник мережі Multi Cook Володимир Матвійчук.
У місті Рівне також триває ребрендинг попередньої мережі й найближчим часом відбудеться відкриття чотирьох нових магазинів Multi Cook-Multibar із фаст-фудом — з партнером попередньої мережі. Загалом у Рівному буде дев’ять локацій із крафтовими замороженими напівфабиркатами.
Окрім цього, у Тернополі вже відкрито першу локацію Multi Cook (партнер попередньої мережі з невеликого містечка), ще дві локації Multi Сook-Multiвar у нього на стадії підготовки до запуску.
«Ми активно масштабуємося. Частина наших партнерів із попередньої мережі приймає рішення провести ребрендинг. Інші ведуть переговори про співпрацю з нами, прагнучи залишатися, як у Галя Балувана, так і в Multi Cook. Ми відкриті до такого партнерства, оскільки розуміємо, що наші партнери прагнуть мати сильні позиції у містах. Ми бачимо, що підприємці мислять стратегічно — прагнуть бути частиною нашого бренду. Також наш партнер відкрив велику виробництво та нову локацію Multi Cook- Multiвar в місті Васильків. Це новий партнер, який днями запустив перший магазин і вже планує відкриття у селі Гатне, а також в інших локаціях Києва», — розповідає Володимир.
У багатьох містах Західної України, а також у Києві Multi Cook вже має нових партнерів, які наразі проводять ремонтні роботи. За словами Володимира, бізнес по виготовленню напівфабрикатів не потребує великих інвестицій, окупність бізнесу швидка, а перспектива колосальна, тому багато міст вже зайняті новими партнерами та недоступні для продажу франшизи Multi Cook. Чимало підприємців України попри всі виклики, вірять у перемогу, бачать перспективи розвитку і обирають бізнес у сфері заморожених продуктів та напівфабрикатів.
![]() |
![]() |
«Страх – це те, що не дає людям розвиватися, рости адже боятися потрібно не ризику, а втрачених можливостей. Зараз тривають переговори з одним ресторатором, який планує трансформувати свій заклад у Multi Cook + Multibar. Це буде повноцінне виробництво з магазином із фуд-зоною Multibar — зоною розігріву, де клієнти зможуть придбати заморожені напівфабрикати, а також скуштувати гарячі страви на місці чи взяти їх із собою. Це сучасний формат, який ми активно впроваджуємо. Зазначу, наша стратегія суттєво відрізняється від мого підходу в попередній мережі. Ми орієнтовані на комплексне рішення: виробництво, продаж заморожених напівфабрикатів і фастфуд у межах однієї локації з фуд-зоною Multibar та продуктами харчування, та працюємо з закладами громадського харчування, постачаючи їм страви», — додає Володимир.
Окрім цього, магазини мережі Multi Cook успішно провели ребрендинг у Луцьку, Дубні, Кременці та Млинові, а також відкрилися у Львові, заплановані відкриття у Володимирі, Нововолинську. Також незабаром буде відкрита локація в Луцьку, яка стане показовим об’єктом, куди зможуть приїхати потенційні партнери, щоб ближче ознайомитися з форматом Multi Cook та Multibar і побачити, у якому напрямку рухається й розвивається мережа Multi Cook, знана у 30 країнах світу, а відтепер відома в багатьох містах України.