Gabar & Multibar: нова мережа закладів починає підкорювати Україну та країни Європи

Gabar & Multibar: нова мережа закладів починає підкорювати Україну та країни Європи

15.11.2024 09:00
  2905
rau

Перший заклад Gabar запрацював у червні цього року в Луцьку, зазначивши себе як мережа українського фаст-фуду нового покоління.

Розповідає власник бренду  Володимир Матвійчук: «Чому в Україні мережа називається Gabar? Я є співзасновником мережі Галя Балувана й прийняв рішення назвати мережу Gabar. Окрім цього символом мережі є український, улюблений дітьми гусак. Томи ми поєднали обидва бренди та представили їх в символіці закладу. У світі ми розвиваємо бренд Multibar, а в Україні – Gabar. Бренд Gabar – це про простоту, доступність та якість».

Вже згодом мережа  Gabar значно розширить свою географію. Заклади першого українського фаст-фуду вже відкрились у Тернополі, Хмельницьку та області, згодом будуть у Одесі, Вінниці, Черкасах і Черкаській області, Львові, Рівному, Києві тощо. Частина франчайзі вже завершує ремонтні роботи, але є й ті,  хто ще шукає приміщення. Деякі з власників франшизи – це партнери з Галі Балуваної, однак є і чимало нових людей.

«Цей проєкт можна масштабувати, а тому він ідеальний для амбітних людей. До прикладу, побудувавши одну кухню і налагодивши виробництво, можна відкрити не один Gabar. За нашими підрахунками з однієї невеликої кухні, можна відкрити мінімум три, а той чотири Gabar. Зазначу, що ми відкриваємо кухні, не використовуючи на ній жодної сковорідки», – каже Володимир.

Меню Gabar та робота з франчайзі

Меню Gabar налічує понад 100 страв різних кухонь світу, у процесі розробка нових позицій. Це комплексні перші та другі страви з гарніром та м’ясом, салати, супи, бургери, десерти та напої власного виробництва. Мета закладу – видавати замовлення за 5-7 хвилин, а цінова політика доступна для широкого кола споживачів, що робить Gabar популярним закладом харчування для кожного. 

«Я поділяю цей бізнес на два окремі процеси. Перший – це виробництво. Другий – це сам Gabar. У цьому унікальність, бо жоден фаст-фуд світу не має такого співвідношення виробництва і фаст-фуду. Це найкраща модель – наш партнер заробляє як виробник та як заклад харчування. Власник франшизи може інвестувати в одну кухню і розширяти мережу у своєму місті. Всупереч ситуації в Україні, наші партнери розпочинають новий бізнес і бачать в ньому перспективу. Ми очікуємо, що кожного місяця цих людей ставатиме більше. Зараз увесь світ рухається до  корисної та якісної їжі. Споживачі  хочуть прийти в заклад, швидко поїсти та займатися власними справами. Це вимоги ринку – якість та швидкість за демократичною ціною», – додає Володимир Матвійчук. 

Усі етапи співпраці з франчайзі протестовані й відпрацьовані. Від моменту купівлі франшизи до запуску закладу з власниками франшизи працює професійна команда, яка підкаже правильність вибору обладнання, технологічні карти виготовлення страв, особливості вибору персоналу та локації розміщення закладу. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку