
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Власник мережі вендінгових автоматів із продажу дитячих трендових іграшок Віктор Оношко розповів, як всього за місяць бізнес «Мама, ну купи» відкрився у п’яти нових містах України та навіть закордоном.
Зараз «Мама, ну купи» нараховує 94 автомати у п’яти країнах. Щоб досягти цих результатів за такий короткий час, бізнес “Мама, ну купи” розвивається через модель класичного франчайзингу.
Ринок вендінгових автоматів розвивається дуже швидко. За інформацією Європейської асоціації вендінгу (EVA), у 24 країнах Європи зараз встановлено 4,4 млн торгових автоматів. Річний обсяг продажів через вендінгові автомати складає 25,4 млрд євро. Найбільша вендінгова країна Європи — Італія, там встановлено 800 000 торгових автоматів. Але це не рекорд, в інших частинах світу показники набагато вищі: у Японії — 5,6 млн, у США — 15,4 млн. Обсяг продажів Японії сягає $57,7 млрд на рік.
Відповідно до дослідження ринку вендінгу від Kreston GCG: у 2017 році в Україні було представлено 10 000 вендінгових апаратів, серед яких 59% займали кавові автомати, 30% платіжні термінали, 11% – автомати з напоями/снеками. Аналітики назвали український ринок вендінгу одним із найменш насичених у світі. Наприклад, у Японії на один торговий автомат припадає 23 особи, у США – 35, в Україні – 3000.
Інформацію щодо партнерства з «Мама, ну купи» можна знайти на сайті або дізнатися ж за телефоном: +38 (067) 130 80 10