З початку повномаштабної війни Fozzy Group відновила роботу понад 100 магазинів

З початку повномаштабної війни Fozzy Group відновила роботу понад 100 магазинів

06.06.2022 08:30
  747
rau

Завдяки ЗСУ, які відтіснили ворога з півночі країни і Київської області одному з найбільших продуктових рітейлерів країни, який керую мережами Сільпо, Фора, Thrash! Траш! тощо,  вдалося знову відкрити понад 100 магазинів.

У травні відкрилися в Бучі, Ірпені, інших містах Київської області і Чернігові. У червні компанія сподівається відкрити ще кілька у Києві та Харкові. Окрім того, було відкрито два повністю нових Сільпо в Ужгороді та Львові. Десь в середині лютого вони були повністю готові і чекали свого відкриття на початку березня.

Хоча група зазнала втрат — у перший місяць знищений склад замороженої продукції, довелося закрити майже 30% всіх торгових об’єктів, були зупинені або поставлені на паузу всі нові проекти і стартапи — в компанії з обережним оптимізмом дивляться у майбутнє.

Тому Сільпо теж повертається до звичних ритуалів. У квітні знову запрацював онлайн-магазин shop.silpo.ua. Відкрито фуд-холи Сільпо — вже працює 6 з 10.

Починається відновлення асортимента у відповідності до побажань і нових потреб клієнтів. З цим неабияк допомагають партнери: як українські постачальники, яким вдається відновити свої виробництва і ланцюжки поставок, так і постачальники «Власного Імпорту», кожен з яких підтримує Україну.

Логістика, яка зазнала найбільше перевтілень і змін через повномасштабне вторгнення, також налагоджується попри поточні проблеми з пальним. Відновлено роботу розподільчих центрів. У компанії продовжують перевозити вантажі Укрзалізницею, шукати та знаходити нові порти для міжнародних вантажів в очікуванні розблокування українських. Зі звільнених територій в автопарк надійшли нові автівки SCANIA, які замовили ще минулого року. З урахуванням довших маршрутів доставки — це неабияк важливо для поповнення полиць магазинів.

За час війни 32 649 нових покупців долучилися до банку «Власний Рахунок». Обережно відновлюють стартапи. Відкрилися два з трьох київських спортивних клубів Apollo NEXT. Онлайн-магазин MAUDAU відновив доставку товарів по всій Україні. У травні знову відкрилася броварня Beermaster Brewery у Києві, а крафтове пиво поступово доїжджає до полиць супермаркетів Сільпо.

Відкрилися ресторани і кафе у Києві: Positano з автентичною італійською піцою, Escobar, Who&Why Drinkery, хлібна майстерня Boulangerie Artisan і Le Grill у Le Silpo.

Агро-промисловий напрям також працює. Вдалося засіяти понад 95% земель на підконтрольній Україні території. На 100% потужності працюють Ніжинський консервний завод, кондитерське виробництво «Богуславський завод продтоварів», рибне виробництво «Вогні Гестії» та Снятинська птахофабрика. Загалом відновили близько 95% робочих місць на аграрних і промислових підприємствах.

Компанія продовжує надавати і розповсюджувати гуманітарну допомогу по всій Україні. За 100 днів передали понад 1300 тонн продукції на потреби ЗСУ, лікарень, сиротинців та всіх, хто особливо гостро відчув біду. Також разом з Мінсоцполітики та БФ “КШЕ” ввезли в Україну понад 490 тонн гуманітарної допомоги і роздали її у магазинах чотирьох мереж. Ще долучилися до проєкту єДопомога Мінсоцполітики: благодійники можуть придбати передплату на товари для українців у скруті.

Для вимушених переселенців надали прихисток у Чернівецькій області, для майже 1000 призваних у ЗСУ передано захисне спорядження.

З друзями з “Майстерні Чудес” навіть зробили красивий проект — матеріали з “Сільподії” передали на добру справу поліпшення захисту столичних пам’ятників. Мріємо про перемогу і повноцінне повернення до нормального життя кожного українця.

Слава Україні!

Читайте також –

Новини FMCG за три місяці війни: у АТБ знову більше 1000 магазинів, Україна без Lidl, повернення рітейлу в Бучу, нові Сільпо, Рукавичка, SPAR та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  15
Усі новини ринку