
У Сільпо запустили послугу розстрочки на касах самообслуговування


Омніканальний бренд Фокстрот зробив одразу дві гучні заяви: вихід на ринок зоотоварів як окремої роздрібної мережі та встановлення власних поштоматів.
Як стало відомо 1 квітня з повідомлення компанії, Фокстрот націлився на експансію ринку товарів для тварин та розширення покриття доставки. Представники ритейлера вже поділилися першими коментарями.
Фокстрот продовжує розширювати межі своєї діяльності та адаптуватися до запитів клієнтів. Відтепер компанія виходить за рамки побутової техніки та електроніки, додаючи до свого портфеля автономний напрям бізнесу – магазини з товарами для домашніх улюбленців.
«Наші плани по запуску ЗооФокстрот – це логічний крок у стратегії масштабування бренду. Маючи 30-річний досвід роботи, ми добре знаємо, як задовольняти потреби наших покупців. Тож тепер ця експертиза допомагає нам подбати не лише про людей, а й про їхніх улюбленців: створюємо таке місце, де кожен чотирилапий клієнт отримає якісні товари, а його власник – зручний сервіс, широкий вибір і позитивний клієнтський досвід, добре знайомий усім відвідувачам мережі Фокстрот», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії.
«Перша хвиля» експансії супроводжуватиметься відкриттям п’яти спеціалізованих магазинів ЗооФокстрот упродовж квітня-травня у Києві, Львові та Одесі.
У рамках розширення бренду, команда ритейлера розробила серію поштоматів ФоксПошт для безкоштовної доставки та інтегрувала алгоритм користування ними у мобільному застосунку Foxtrot.ua. Поштомати планують встановлювати у фойє популярних станцій столичного і харківського метрополітенів, у під’їздах житлових будинків і у ТРЦ, де немає представництва ритейлера. Протягом 2025 року в компанії націлені покрити всі обласні центри і Київ, загальною кількістю 300 об’єктів.
«Ми забезпечуємо не просто доставку, а комфорт і турботу про кожного клієнта. ФоксПошт працює так, щоб техніка, електронні гаджети, смаколики для чотирилапих та інші девайси із Фокстрот і ЗооФокстрот прилітали до них, наче телепортом. Надійність, швидкість і зручність – наші ключові пріоритети!» – сказав Вадим Осинський, директор з логістики мережі.
Масштабування лінійки зоотоварів
Серед різноманітного асортименту, представленого в ЗооФокстрот, очікується ексклюзивна серія корму та напоїв для тваринок, виготовлена на замовлення ритейлера:
«Ринок змінюється, і ми адаптуємося разом з ним. Категорія товарів для тварин, представлена у нашому онлайн-асортименті, стабільно зростає навіть у кризові періоди. Тому ми вирішили масштабувати цей напрям у новому форматі, щоб запропонувати клієнтам і їхнім улюбленцям ще більше корисних товарів», – розповів В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот.
При розробці концепції маркетингова команда заклала не лише ідею про справжню турботу, а й наповнила кожну деталь гумором і теплом. Окрім цього, нагадала про важливий соціальний аспект: необхідність дбати про чотирилапих друзів, які є справжнім антистресом, особливо під час війни. Власне, для Фокстрот підтримка тварин є близькою темою, адже з 2021 року в напрямку корпоративно-соціальної відповідальності компанія реалізувала низку проєктів з підтримки безпритульних тварин на загальну суму 3,8 млн грн.
«Ексклюзивна лінійка продуктів – це відповідь на запит: «Що ХОЧ ваш улюбленець?». До її створення ми залучили експертів, а за фановий настрій взялася наша креативна інхаус-команда. Запрошуємо на дегустацію чотирилапих гостей», – підсумував маркетинг-директор Фокстрот Олег Нікольський.
Нагадаємо, до початку повномасштабної війни, у червні 2021 року, ритейлер заявив про розширення онлайн-полиці за рахунок непрофільного асортименту, додавши товари для дітей, спорту, тварин, системи безпеки, авто- і велотовари та ін. На даний момент кількість товарів в онлайні становить близько 120 000 найменувань, омніканальна мережа охоплює 124 магазини техніки й електроніки, інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.