За рік Фокстрот подвоїв обсяг онлайн-продажів

За рік Фокстрот подвоїв обсяг онлайн-продажів

01.10.2020 07:10
  1629
rau

Омніканальний ритейлер Фокстрот, що розвиває однойменну мережу магазинів побутової техніки й електроніки та онлайн майданчик Foxtrot.ua, за рік наростив частку продажів через інтернет практично удвічі: з 10,2% у вересні-2019 до 17,4% у вересні 2020 року.

«Ми ростемо дуже активно і при цьому системно – одразу за всіма важливими напрямками: коректно працюємо зі значущими для нас каналами, структурою трафіку і його конвертацією у продажі. Завдяки цьому частка онлайну як одного з каналів продажів в омніканальній бізнес-моделі бренду показує органічне і стабільне зростання, – говорить e-commerce-директор компанії Кирил Попов-Черкасов. – Однак оскільки ми компанія з постійно змішаним досвідом взаємодії з клієнтом, ставимо собі за мету нарощувати частку онлайн як одного з двох основних каналів продажів в омні-моделі бренду».

Відзначимо, у 2019 році в рамках загальної стратегії ребрендингу проведено масштабну роботу із трансформації FOXTROT.UA з переходом на Amazon Web Services. Це дозволило істотно поліпшити стабільність, безпеку роботи, швидкість впровадження змін, підвищити якість комунікації і, відповідно – конверсію. Проведений редизайн сайту, і в січні 2020-го майданчик отримав новий інтерфейс.

«Ми успішно пройшли кризовий період, коли частина роздрібних магазинів взагалі не працювала, а частина – в дуже обмеженому режимі, направивши покупців з роздробу в онлайн, і тим самим, зберігши свої позиції на ринку. І далі, виходячи з карантину, переконалися в тому, що ринок сформований, а аудиторія легко перемикається з офлайну в онлайн. Тож ми значно посилили маркетингову присутність у діджиталі, що в цілому позитивно відобразилося на частці ринку», – розповів e-commerce директор Фокстрот.

Як додали в компанії, фактор коронавірусу переломив культуру використання онлайн. Споживачі стали проводити більше часу з мобільними пристроями. Якщо рік тому це було близько чотири годин на день, то зараз – в середньому п’яти годин.

«За останні півроку кількість людей, які поєднують онлайн і офлайн-шопінг збільшилася вдвічі, а 60% продажів всієї компанії відбувається за участю онлайн: або як рекламного каналу, або – як торговельного майданчика. Тому критично важливим для рітейлера є наявність зручного, комфортного та ефективного для клієнтів онлайн-майданчика. Відповідно, та робота – організаційна, адміністративна, підготовча, яку ми провели за останні півтори року, дала свій ефект і дозволила спокійно масштабуватися в той період, коли це було необхідно», – кажуть в Фокстрот.

Як повідомлялося раніше, за час карантину інтернет-магазин foxtrot.ua у квітні 2020 року збільшив товарообіг більш ніж у чотири рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, частка e-commerce зросла в 1,5 рази, а трафік збільшився до 8,5 млн.

Читайте також –

Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот: 3D-лисичка – найвдаліше рішення у ребрендингу компанії


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15