За рік Фокстрот подвоїв обсяг онлайн-продажів
Омніканальний ритейлер Фокстрот, що розвиває однойменну мережу магазинів побутової техніки й електроніки та онлайн майданчик Foxtrot.ua, за рік наростив частку продажів через інтернет практично удвічі: з 10,2% у вересні-2019 до 17,4% у вересні 2020 року.
«Ми ростемо дуже активно і при цьому системно – одразу за всіма важливими напрямками: коректно працюємо зі значущими для нас каналами, структурою трафіку і його конвертацією у продажі. Завдяки цьому частка онлайну як одного з каналів продажів в омніканальній бізнес-моделі бренду показує органічне і стабільне зростання, – говорить e-commerce-директор компанії Кирил Попов-Черкасов. – Однак оскільки ми компанія з постійно змішаним досвідом взаємодії з клієнтом, ставимо собі за мету нарощувати частку онлайн як одного з двох основних каналів продажів в омні-моделі бренду».
Відзначимо, у 2019 році в рамках загальної стратегії ребрендингу проведено масштабну роботу із трансформації FOXTROT.UA з переходом на Amazon Web Services. Це дозволило істотно поліпшити стабільність, безпеку роботи, швидкість впровадження змін, підвищити якість комунікації і, відповідно – конверсію. Проведений редизайн сайту, і в січні 2020-го майданчик отримав новий інтерфейс.
«Ми успішно пройшли кризовий період, коли частина роздрібних магазинів взагалі не працювала, а частина – в дуже обмеженому режимі, направивши покупців з роздробу в онлайн, і тим самим, зберігши свої позиції на ринку. І далі, виходячи з карантину, переконалися в тому, що ринок сформований, а аудиторія легко перемикається з офлайну в онлайн. Тож ми значно посилили маркетингову присутність у діджиталі, що в цілому позитивно відобразилося на частці ринку», – розповів e-commerce директор Фокстрот.
Як додали в компанії, фактор коронавірусу переломив культуру використання онлайн. Споживачі стали проводити більше часу з мобільними пристроями. Якщо рік тому це було близько чотири годин на день, то зараз – в середньому п’яти годин.
«За останні півроку кількість людей, які поєднують онлайн і офлайн-шопінг збільшилася вдвічі, а 60% продажів всієї компанії відбувається за участю онлайн: або як рекламного каналу, або – як торговельного майданчика. Тому критично важливим для рітейлера є наявність зручного, комфортного та ефективного для клієнтів онлайн-майданчика. Відповідно, та робота – організаційна, адміністративна, підготовча, яку ми провели за останні півтори року, дала свій ефект і дозволила спокійно масштабуватися в той період, коли це було необхідно», – кажуть в Фокстрот.
Як повідомлялося раніше, за час карантину інтернет-магазин foxtrot.ua у квітні 2020 року збільшив товарообіг більш ніж у чотири рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, частка e-commerce зросла в 1,5 рази, а трафік збільшився до 8,5 млн.
Читайте також –