У Фокстрот підбили підсумки І півріччя 2025 року

У Фокстрот підбили підсумки І півріччя 2025 року

Сьогодні
  224
Оксана Дудка

На початку серпня омніканальний ритейлер електроніки Фокстрот прозвітував про результати роботи в січні-червні 2025 року. Про позитивну динаміку за ключовими бізнес-показниками і посилення зв’язку з клієнтами – у цифрах і фактах.

Серед лідерів e-commerce

Фокстрот не лише йде в ногу з онлайн-ринком – він випереджає його за темпами зростання, суттєво зміцнюючи свої позиції в e-commerce. Онлайн-продажі на foxtrot.ua за півроку зросли на майже 52%, а в другому кварталі – на вражаючі 83%. Кількість онлайн-замовлень збільшилася на 63%, а трафік сайту – на 47%.

Активно зростає й мобільний застосунок Фокстрот: його аудиторія наближається до 500 000 користувачів (проти 115 000 торік), а частка продажів удвічі перевищує минулорічний показник і становить до 12% від загального обсягу онлайн-продажів.

Завдяки цим факторам товарообіг компанії у першому півріччі 2025 року зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Особливо динамічним став другий квартал, де приріст склав +33%. Серед категорій-драйверів – кондиціонери (ріст більш ніж у 2 рази), мультипечі (в 4 рази), кавомашини, пилососи, вбудована кухонна техніка (в 1,5 рази).

Також компанія фіксує позитивну динаміку у продажах непрофільних товарів: понад 80 000 нових позицій додано упродовж 2024 року. За наступні півроку цей сегмент показав зростання на 17%, а за другий квартал 2025 – 32%.

Окрім розвитку власного асортименту та пропозицій, Фокстрот продовжує співпрацю з двома великими платформами – monomarket і Kasta.

Масштабування у роздробі

З початку року Фокстрот відкрив три нові магазини (у Львові та у передмісті столиці – Чабанах і Броварах), ще два – оновив відповідно до актуального формату. Важливо, що всі нові та магазини, що проходять реновацію, ритейлер облаштовує з  фокусом на фізичну доступність та безбар’єрність сервісів у рамках власного проєкту «Безбар’єрний Фокстрот».

«Результати І півріччя 2025 року свідчать про те, що системна стратегія дає стабільний результат – навіть в умовах викликів воєнного часу. Ми впевнено розвиваємося в омніканальному середовищі, розвиваємо команду, підтримуємо державу, посилюємо зв’язок з клієнтами і тримаємо соціальний фронт. І не зупиняємося, бо маємо вектор подальшого розвитку і віру в Україну», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот.

Компанія продовжує утримувати позиції серед найбільших платників податків у галузі електроніки.  За шість місяців цього року ритейлер сплатив 505 млн грн до держбюджету (це +17% до аналогічного періоду минулого року), з них – 270 млн грн за другий квартал 2025-го.

Лояльність і клієнтський досвід

Зберігається висока активність покупців-учасників програми лояльності ФоксFan: частка таких чеків становить 96,7% (+0,3% до 2024 року), а повторних покупок – 75% (+2%). Приріст нових клієнтів за останні півроку сягнув 7%, що свідчить про стабільну довіру до бренду, високу залученість аудиторії та ефективність ексклюзивних механік.

Ці результати напряму відображаються у високих показниках клієнтського досвіду: у першому півріччі 2025 р. зросли рівень задоволеності (CSI) та лояльності (NPS):

  • CSI – 95,9 % (+ 0,3% до 1 кв. 2024 року)
  • NPS – 75,7 % NPS (+ 3,4% до 1 кв. 2024 року)

Цього вдалося досягти завдяки системній роботі з клієнтським зворотним зв’язком: у Фокстрот впровадили регулярний аналіз проблематики та швидке усунення «болю» клієнтів. Налаштували сервіс на лінії першого контакту – для вирішення питання клієнта без залучення фахівців інших підрозділів компанії.

Фокус – на простоті для клієнта: вдосконалення процесів доставки, повернення та оформлення замовлення зробили взаємодію покупця та бренда зручнішою.

Важлива увага – розвитку внутрішніх цифрових інструментів: мобільний застосунок продавця FoxyHUB дозволив оперативніше реагувати на запити покупців у магазині. Ще один важливий фактор успіху – підвищення залученості магазинів (регулярні зустрічі з керівниками, фокус на позитивні приклади взаємодії з клієнтами, навчання персоналу).

Як результат, у червні 2025 року Фокстрот відзначено 2 і 3 місцем на Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’2025. А саме – за «Інноваційний CX-кейс» (мобільний застосунок FoxyHub, який став цифровою опорою клієнтського досвіду та ефективності продавців) і «Найкращий CX-кейс у сфері employee experience» (унікальна програма наставництва «Шлях сенсея», що підсилює внутрішні ресурси і якість сервісу).

Розвиток персоналу

Не менш важливим фокусом для компанії залишається команда: саме завдяки її щоденній роботі Фокстрот втілює амбітні плани та проєкти. Станом на липень 2025 року в компанії працює 3043 співробітники, серед них – 14 ветеранів ЗСУ.

Протягом першого півріччя компанія реалізувала низку навчальних програм з метою розвитку персоналу і підвищення кваліфікації. Так, проведено 135 тренінгів для продавців і стажистів (826 учасників), масштабовано курс «Безбар’єрність навколо», який пройшли понад 1700 співробітників, та створено навчальну програму для лінійних керівників.

Соціальна складова

Фокстрот продовжує системно розвивати напрям корпоративної соціальної відповідальності. У центрі уваги – безбар’єрність, системна підтримка захисників, допомога дітям, що постраждали від війни росії проти України. У фокусі уваги команди:

  • продовження програми «Безбар’єрний Фокстрот»: масштабування сервісу із залученням онлайн-перекладачів жестової мови для клієнтів з порушенням слуху; організація інклюзивного торгового простору в магазинах і доступності до них;
  • системна і регулярна допомога Силам оборони України: з 24 лютого 2022 року. волонтери (вони ж – співробітники компанії) корпоративного штабу «Допомога нашим» опрацювали 1 510+ офіційних запитів від захисників і на потреби цивільних українців, видавши більше 9000 одиниць техніки на понад 48 млн грн., з них – 5,5 млн грн у першому півріччі 2025 р.
  • участь бренду і команди в гуманітарних ініціативах з психологічної допомоги дітям війни (проєкт «Подаруй щасточку добра»), допомога безпритульним тваринам («Ф-підтримка»).

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Налічує 126 магазинів у 68 містах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.

Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності і покращення клієнтського досвіду. Значну увагу приділяє навчанню й розвитку персоналу, зміцненню корпоративної культури і реалізації соціальних ініціатив.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку