
Новини FMCG за березень: реформа АТБ, СЕС для Metro, розстрочка від Сільпо, нові Novus та інші


5 квітня омніканальний ритейлер Фокстрот святково відкрив свій ювілейний магазин у передмісті столиці – в ТРЦ Епіцентр у Чабанах (Одеське шосе, 8).
Це перший формат магазину, що розташований в торговій галереї іншого ритейлера. Загальна площа складає 1022 м кв., торгова – 800 м кв.
Новий Фокстрот поєднує сучасний дизайн, технологічність і максимальний комфорт для покупців, адже фокус зроблено на безбар’єрності та доступності. Це передбачає 10-метрову вхідну зону і зручний торговий простір для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями, та сервіси для клієнтів, що мають порушення слуху. Зокрема, для нечуючих покупців підключено онлайн-послугу обслуговування жестовою мовою та встановлено індукційну петлю, яка покращує якість звуку для тих, хто користується слуховими апаратами.
Фірмовий стиль Фокстрот доповнено українськими етноелементами, що створюють унікальну атмосферу та додають національного колориту. «Серце» магазину – сервісний хаб – об’єднав зону кас, IT-сервісів, перевірки товару, видачі інтернет-замовлень та кредитну зону, що робить оформлення покупки ще комфортнішим. У магазині організовано бренд-зони Apple і Samsung, Tefal, Philips, Delonghi, Braun, LG тощо, а також – фірмового мерчу для прихильників Фоксі.
«Відкриття ювілейного 125-го магазину – це не просто нова локація. Це доказ нашого розвитку та реалізації найамбітніших цілей. Ми прогресуємо разом із нашими клієнтами, розширюємо межі, руйнуємо бар’єри – як фізичні, так і технологічні. Тут кожен зможе відчути: комфорт – це не привілей, а базовий стандарт, що закладений у систему наших цінностей. Адже справжній сервіс – це коли про зручність клієнта подбали ще до того, як він про це подумав», – зазначив Олексій Зозуля, СЕО компанії.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Протягом двох днів святкового відкриття Фокстрот у Чабанах на покупців чекають:
Зазначимо, у столиці ритейлер відтепер представлений 20 магазинами. Всього мережа налічує 125 роздрібних об’єктів у 67 населених пунктах, працює інтернет-магазин Foxtrot.ua і мобільний застосунок.
Нещодавно, 1 квітня, в компанії зробили одразу дві гучні заяви: щодо виходу на ринок зоотоварів як окремої роздрібної мережі та встановлення власних поштоматів. Та вже наступного дня Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот, на власній сторінці у Facebook розповів, що насправді це була продумана першоквітнева кампанія, мета якої – не лише розважити аудиторію, а й привернути увагу до планів компанії на поточний рік (зокрема, відкриття Фокстрот у ТРЦ Епіцентр). Також топ-менеджер нагадав про важливу соціальну проблему – необхідність підтримки безпритульних тварин. У День гумору разом із жартівливим анонсами «ЗооФокстроту» ритейлер спільно з благодійним фондом Happy Paw запустив реальний збір на корм для тварин у притулках.