Dream Store: як виглядає і що пропонує оновлений Фокстрот в київському ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

Dream Store: як виглядає і що пропонує оновлений Фокстрот в київському ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

22.02.2020 09:00
  141
Іван Зайцев

У півтора рази більша площа, 10 000 товарів в магазині та на віртуальній полиці, фірмові зони та демо-стійки провідних виробників, зручне зонування й сервісний хаб для клієнтів – омніканальна мережа Фокстрот оновила торговельну точку в ТРЦ Dream Town.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У п’ятницю, 21 лютого, у київському торгово-розважальному центрі Dream Town відбулося урочисте відкриття оновленого магазину провідної української мережі техніки та електроніки Фокстрот. В ході реформату площа торгової точки помітно збільшилася – на 300 кв. м – і досягла 1040 «квадратів». Всього в асортименті об’єкта представлено понад 10 00 SKU, плюс є можливість замовлення всього асортименту інтернет-магазину foxtrot.ua за допомогою «віртуальної полиці».

Одна з особливостей оновленого Фокстрот наявність відразу двох вхідних груп: перша – з фасадної частини торговорозважального центру, друга безпосередньо з середини ТРЦ.

У ході реновації було помітно змінено зонування та поліпшені принципи викладки товарів. Так, відразу при вході відвідувач потрапляє до відділу, де представлені смартфони та інші гаджети, тобто якщо мета візиту покупка такої техніки, довго її шукати не доведеться.

Крім того, для зручності клієнтів і економії часу відразу біля гаджетів розташовані додаткові товари, які найчастіше купують разом з ними. Поруч зі смартфонами: навушники, захисні скла, зарядні пристрої, чохли, пауербанки та інша подібна дрібнота.

Поруч з ноутбуками миші, колонки, сумки та рюкзаки, допоміжна апаратура й гарнітура. Цей же принцип дотримується по всьому магазину: все для зручності вибору й оформлення покупки.

Друга особливість нового Фокстрот: перша в Україні брендова зона китайського виробника телевізорів та іншої техніки Hisense. Торгова марка близько трьох років тому вийшла на наш ринок, і вже змогла залучити чимало клієнтів.

Брендові зони та стенди провідних виробників облаштовані по всьому простору торгової точки й присутні практично у всіх відділах. Тут представлені як хіти продажів, так і новинки, з якими споживачам ще тільки належить ознайомитися.

Третя характерна риса магазину: ставка на дрібну побутову техніку. У компанії пояснюють, що оскільки об’єкт розташований у торговому центрі, то більшість відвідувачів приходять сюди не за гаджетами або аксесуарами, а за більш серйозними покупками. Саме тому в основі асортименту: мульти- і скороварки, пилососи, мікрохвильові печі, пристроїгриль і багато іншого.

Доречи, простір торгової точки спеціально спроектований так, щоб створювати відчуття свободи і простору, а не захаращеного складумагазину. Торговий зал проглядається практично з кінця в кінець, фірмове освітлення допомагає розглянути товар.

Щоб досягти такого ефекту, велику побутову техніку пральні машини, холодильники й кондиціонери, плити та витяжки розмістили в глибині. Тепер, щоб ознайомитися з асортиментом невеликих побутових пристроїв, не доведеться лавірувати між холодильними шафами або іншим громіздким обладнанням.

Ще одна новація: робочі місця продавцівконсультантів зробили максимально лаконічними, практичними, та виділили спеціальним світловим табло. Тепер гостям магазину не доведеться гадати, де знайти персонал, щоб оформити покупку або отримати консультацію.

Прямо по центру залу розташований хаб, де знаходиться відділ видачі інтернетзамовлень, каса, та сервісний відділ. Відразу після отримання покупки можна перевірити її працездатність, і попросити фахівців допомогти з настройками або встановленням додаткових програм. Все для зручності клієнта.

Про комфорт відвідування магазину в Фокстрот подумали грунтовно. Неподалік відділу видачі кредитів знаходиться куточок відпочинку, де клієнти зможуть посидіти, випити води або свіжозварену на кавомашині каву, підзарядити телефон або інший гаджет.

Тут і «дитячий куточок» якщо батьки не хочуть бродити по магазину з дитиною, чадо можна залишити наодинці з розмальовками й іншими розвагами.

У день відкриття перших гостей торгової точки розважали ведучий та аніматори. Перша фотозона була облаштована ще на вулиці близько фасаду ТРЦ Dream Town.

А при вході в магазин маленьким відвідувачам пропонували зіграти в «роболабірінт»: провести радіокеровані моделі через лабіринт швидше суперника. Переможцям вручали невеликі, але приємні подарунки: парасольки, пауербанки й інші пам’ятні презенти.

А головний розіграш пройде в неділю, 23 лютого. Кожен, хто зробив покупку на суму від 1000 грн і зареєстрував чек, отримує можливість отримати один з трьох призів: два iPhone 11 або телевізор Hisense з діагоналлю 65.

Більше фотографій з оновленого Фокстрот в ТРЦ Dream Town у нашому огляді.

Читайте також –

Олексій Зозуля, Фокстрот: У 2020 році продовжимо оновлювати мережу та розширювати аудиторію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку